Insolvenční správce Caterhamu řekl, že nebude financovat první zimní test týmu, pokud nebude včas nalezen vhodný kupec.
Tým Caterham přešel do rukou insolvenčních správců v říjnu a všech 230 zaměstnanců bylo propuštěno. Zimní testy letos začínají 1. února ve španělském Jerezu a první závod je plánován na 15. března v australském Melbourne. "Jednání se zainteresovanými stranami pokračují, ale pokud nebude nalezen kupec před testem, tak neuvolníme peníze na účast," řekl správce týmu, Henry Shinners, pro BBC. "Nic nevylučuji, ale pokud dorazíme k prvnímu závodu ve stejné pozici, tak jsou šance na záchranu týmu prakticky nulové."
Poté, co tým vstoupil do nucené správy, musel vynechat závody v USA a Brazílii. Nicméně sbírka fanoušků týmu pomohla nastoupit k poslednímu závodu sezony v Abú Zabí s jezdeckou dvojicí Will Stevens a Kamuj Kobajaši.
V prosinci Shinners řekl, že jednají se třemi možnými kupci. Zájem mají stále ti stejní lidé a další kolo jednání by mělo proběhnout později během tohoto týdne. Žádná oficiální nabídka ale zatím nepadla. Shinners řekl, že 22. prosince proběhlo setkání věřitelů týmu, na kterém byl podpořen jeho návrh v pokračování hledání vhodného kupce týmu.
Řítí se Caterham do tmy, nebo naopak vidí světlo na konci tunelu?(foto: Caterham F1 Team)
Caterham sice byl schopný vše zorganizovat ve dvou týdnech a zúčastnit se tak závodu v Emirátech. Spousta jeho zaměstnanců už má ale jinou práci, a tak by podobný proces před Melbourne mohl být složitější. "V několika dalších týdnech se potřebujeme začít pohybovat, pokud by měla nějaká dohoda vzniknout." V případě, že by tým byl nakonec prodán, tak musí najmout nové zaměstnance a také podepsat nové jezdce.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.
Kimi Antonelli měl letos v Mercedesu několik slabších chvil, ale postupně sbírá cenné zkušenosti. Max Verstappen přesto vyjádřil nováčkovi jasnou podporu.