Insolvenční správce Caterhamu řekl, že nebude financovat první zimní test týmu, pokud nebude včas nalezen vhodný kupec.
Tým Caterham přešel do rukou insolvenčních správců v říjnu a všech 230 zaměstnanců bylo propuštěno. Zimní testy letos začínají 1. února ve španělském Jerezu a první závod je plánován na 15. března v australském Melbourne. "Jednání se zainteresovanými stranami pokračují, ale pokud nebude nalezen kupec před testem, tak neuvolníme peníze na účast," řekl správce týmu, Henry Shinners, pro BBC. "Nic nevylučuji, ale pokud dorazíme k prvnímu závodu ve stejné pozici, tak jsou šance na záchranu týmu prakticky nulové."
Poté, co tým vstoupil do nucené správy, musel vynechat závody v USA a Brazílii. Nicméně sbírka fanoušků týmu pomohla nastoupit k poslednímu závodu sezony v Abú Zabí s jezdeckou dvojicí Will Stevens a Kamuj Kobajaši.
V prosinci Shinners řekl, že jednají se třemi možnými kupci. Zájem mají stále ti stejní lidé a další kolo jednání by mělo proběhnout později během tohoto týdne. Žádná oficiální nabídka ale zatím nepadla. Shinners řekl, že 22. prosince proběhlo setkání věřitelů týmu, na kterém byl podpořen jeho návrh v pokračování hledání vhodného kupce týmu.
Řítí se Caterham do tmy, nebo naopak vidí světlo na konci tunelu?(foto: Caterham F1 Team)
Caterham sice byl schopný vše zorganizovat ve dvou týdnech a zúčastnit se tak závodu v Emirátech. Spousta jeho zaměstnanců už má ale jinou práci, a tak by podobný proces před Melbourne mohl být složitější. "V několika dalších týdnech se potřebujeme začít pohybovat, pokud by měla nějaká dohoda vzniknout." V případě, že by tým byl nakonec prodán, tak musí najmout nové zaměstnance a také podepsat nové jezdce.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.