Williams ve svém prvním prohlášení v roce 2015 oznamuje příchod dalších posil do svého závodního týmu.
Závodní inženýr Felipeho Massy, Andrew Murdoch, byl povýšen do role nadřízeného výkonnostního inženýra. V továrně povede výkonnostní skupinu, která bude v rámci inženýrského týmu mít za úkol vyvíjet nové techniky a proces, jež by zajistily pokračující vylepšování výkonnosti během sezóny u obou aut. Andrew zůstane součástí týmu, který se na dráze zaměřuje během závodních víkendů na vůz Valtteriho Bottase.
Posilou je příchod Davea Robsona z McLarenu, kde pracoval jako závodní inženýr Jensona Buttona. V této roli bude u Williamsu působit - stává se totiž závodním inženýrem Massy. Pracovat bude pod vedením šéfa výkonnosti vozidla, Roba Smedleyho. Valtteri Bottas bude pokračovat s Jonathanem Eddollsem.
V rámci tohoto procesu je také Carl Gaden povýšen na pozici nadřízeného systémového inženýra vozu. Carl u Williamsu působí již od roku 1988, v uplynulých 22 letech jako hlavní mechanik závodního týmu. Díky svým bohatým zkušenostem, které získal při práci na vozech, nyní zvýší schopnosti týmu v oblasti soustředící se na zajištění spolehlivostí systémů. Jeho pozici hlavního mechanika zaujme dřívější mechanik č. 1 u vozu Felipeho, Mark Pattison.
Třetí tým loňské sezóny - Williams - očekává v sezóně 2015 s personálními posilamidalší zlepšení své konkurenceschopnosti (foto: Williams F1 Team)
Technický ředitel Pat Symonds změny komentuje slovy: "Po skvělé sezóně 2014 je Williams odhodlaný pokračovat v tomto posunu i v nové sezóně. Tyto poslední změny odhalují naši odhodlanost vůči tomuto cíli. Jsme hrdi na to, že můžeme povýšit naše současné talenty, aby pomohly posílit každou oblast našeho inženýrského týmu.
Budeme pokračovat v investování do nových talentů, kde to bude nutné, abychom zajistili, že máme podporu a zdroje na to, abychom na tratích během sezóny 2015 a dále dosahovali našich ambicí. Náš inženýrský tým před nadcházející sezónou vypadá silně a já s nadšením očekávám její začátek," dodává Symonds.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.
Zatímco nejmladší jezdec startovního pole procházel během belgického víkendu těžkým obdobím jak na trati, tak mimo ni, jeho předchůdce v týmu Mercedes promluvil s dávkou zkušeností a nabídl cenné rady.
Lewis Hamilton po závodě v Belgii zůstává optimistou i přes sedmé místo, kterého dosáhl díky skvělému návratu v poli. Oceňuje svůj výkon a věří, že tým Mercedes postupně najde cestu zpět k předním příčkám.
George Russell potvrdil, že ho tento týden čeká klíčové jednání s Mercedesem kvůli nedávnému ústupu týmu z formy. Cílem bude najít řešení a vrátit se zpět do boje o přední příčky.
Max Verstappen zůstává i nadále vázán smlouvou s Red Bullem, protože letní přestávku tráví mezi nejlepší trojicí šampionátu. Tím nesplnil podmínku pro aktivaci výkonnostní klauzule.
Lewis Hamilton kritizoval odklad startu Velké ceny Belgie, který považoval za zbytečný. Podle něj se tím situace na trati nijak nezlepšila a chyběla konzistence v rozhodování.
Lando Norris sportovně uznal, že Oscar Piastri si vítězství ve Spa plně zasloužil. Přiznal, že ani bezchybný výkon by nestačil, protože Australan zvládl klíčové momenty lépe a celý závod měl pod kontrolou.
Oscar Piastri skvěle odstartoval do proměnlivé Velké ceny Belgie a dravým manévrem překonal Landa Norrise, čímž znovu získal převahu v týmovém souboji o titul a zajistil si výhru v belgickém Spa-Francorchamps.
Velká cena Belgie F2 ve Spa přinesla nečekaný zvrat, když byli oba původní vítězové hlavního závodu penalizováni za technická pochybení. Vítězství tak připadlo Romanu Staňkovi, který slaví svůj první triumf v hlavním závodě Formule 2.
Helmut Marko věří, že Max Verstappen stále může získat titul mistra světa pro rok 2025. Samotný jezdec ale zůstává skeptický a optimismu se brání.
Lewis Hamilton, Fernando Alonso a Andrea Kimi Antonelli nasadili ve Spa nové pohonné jednotky pro sezonu 2025. Carlos Sainz mezitím upravil nastavení vozu po nevydařené kvalifikaci.