Sportovní ředitel McLarenu Eric Boullier očekává, že to McLaren nebude mít s Fernandem Alonsem vzhledem k jeho očekáváním jednoduché.
Španěl po sezóně přišel z Ferrari k McLarenu, za který bude závodit společně s Jensonem Buttonem. Ve Wokingu zahájili také spolupráci s novým dodavatelem pohonných jednotek - s Hondou, která zaujímá místo Mercedesu.
Fernando Alonso je známý svou tvrdou prací i nároky na ostatní v týmu, Boullier se toho podle Crash.net ale nebojí: "Ne, nedělám si starosti. Vím, že to bude náročné, musíte to ale brát jako velké plus. Myslím, že si přejete takový druh odhodlání a oddanosti."
"Je jasné, že nás bude každý den prohánět a abych byl upřímný, už týdny mi píše každý den smsky. Opravdu se zajímá a sleduje každou změnu, kterou uděláme, a každé rozhodnutí, které přijmeme.
To je to povzbuzení, jež jsme chtěli a jež jsme hledali. Získali jsme nejlepšího jezdce na světě a přesvědčit ho o tom, že máme vítězný balík, je nejlepší zprávou, kterou můžeme šířit. On je tím, kdo zajistí, že budeme pracovat společně a následovat směr, pro který jsme se rozhodli," pokračuje sportovní ředitel McLarenu.
Závodní pilot McLarenu: Fernando Alonso a Jenson Button (foto: McLaren)
Myslí si, že společně s Buttonem budou dobře vycházet: "Podle mě jsou oba tito jezdci dostatečně vyspělí na to, aby se dali snadno zvládnout. Problém, kterému můžeme čelit, a to by byl příjemný problém, je zvládnout je na dráze. Ale mimo ni si myslím, že to bude snadné."
V rozhovoru pro F1news.cz pak Eric potvrdil, že McLaren bude k oběma svým jezdcům přistupovat rovnocenně a transparentně a že jim umožní férové soutěžení - podobně jako to letos v případě své dvojice - Lewise Hamiltona a Nica Rosberga, kteří bojovali o titul.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.