Sportovní ředitel McLarenu Eric Boullier očekává, že to McLaren nebude mít s Fernandem Alonsem vzhledem k jeho očekáváním jednoduché.
Španěl po sezóně přišel z Ferrari k McLarenu, za který bude závodit společně s Jensonem Buttonem. Ve Wokingu zahájili také spolupráci s novým dodavatelem pohonných jednotek - s Hondou, která zaujímá místo Mercedesu.
Fernando Alonso je známý svou tvrdou prací i nároky na ostatní v týmu, Boullier se toho podle Crash.net ale nebojí: "Ne, nedělám si starosti. Vím, že to bude náročné, musíte to ale brát jako velké plus. Myslím, že si přejete takový druh odhodlání a oddanosti."
"Je jasné, že nás bude každý den prohánět a abych byl upřímný, už týdny mi píše každý den smsky. Opravdu se zajímá a sleduje každou změnu, kterou uděláme, a každé rozhodnutí, které přijmeme.
To je to povzbuzení, jež jsme chtěli a jež jsme hledali. Získali jsme nejlepšího jezdce na světě a přesvědčit ho o tom, že máme vítězný balík, je nejlepší zprávou, kterou můžeme šířit. On je tím, kdo zajistí, že budeme pracovat společně a následovat směr, pro který jsme se rozhodli," pokračuje sportovní ředitel McLarenu.
Závodní pilot McLarenu: Fernando Alonso a Jenson Button (foto: McLaren)
Myslí si, že společně s Buttonem budou dobře vycházet: "Podle mě jsou oba tito jezdci dostatečně vyspělí na to, aby se dali snadno zvládnout. Problém, kterému můžeme čelit, a to by byl příjemný problém, je zvládnout je na dráze. Ale mimo ni si myslím, že to bude snadné."
V rozhovoru pro F1news.cz pak Eric potvrdil, že McLaren bude k oběma svým jezdcům přistupovat rovnocenně a transparentně a že jim umožní férové soutěžení - podobně jako to letos v případě své dvojice - Lewise Hamiltona a Nica Rosberga, kteří bojovali o titul.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.