Bernie Ecclestone byl znovu zvolen do představenstva společnosti, která se stará o finanční stránku Formule 1.
84 letý Bernie byl nucen se stáhnout v době kauzy uplatkářské aféry, která probíhala tento rok, i když se neustále staral o každodenní chod obchodu. Nakonec Brit v Německu zaplatil 60 milionů GBP za ukončení případu i přesto, že neustále tvrdil, že je nevinný.
Skupina do představenstva také zvolila bývalého prezidenta Ferrari, Lucu Di Montezemola, a obchodníka Paula Walshe. Oba budou zastávat role nevýkonných předsedů, zatímco Bernie Ecclestone bude pokračovat v roli výkonného ředitele skupiny F1.
Tyto změny jsou vnímány jako vítězství Ecclestona, jehož počínání bylo letos pod přísným drobnohledem. Kromě soudního vyšetřování ve dvou případech navíc musel Ecclestone přestát úpadek dvou týmů, zatímco tři z přeživších si dost nahlas stěžovaly na finanční přerozdělovací mechanismy v F1.
Peter Brabeck Letmathe, který v tomto turbulentním období problémy neměl, bude pokračovat jako předseda F1. Walsh, bývalý výkonný ředitel nápojového gigantu Diageo, byl jako hlavní akcionář CVC Capital Partners spojován s funkcí předsedy.
V úterý ale svoji kandidaturu na tento post po jednání s Berniem stáhl. Walsh je také předsedou společnosti zabývající se stravováním, The Compass Group, a také nevýkonným předsedou společností FedEx a Unilever. Luca Di Montezemolo odešel z Ferrari na konci října, když na sebe převzal odpovědnost za výkonností propad týmu v posledních letech.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.