Bývalý sportovní ředitel Toro Rosso Steve Nielsen přechází k Williamsu, kde bude pracovat na pozici sportovního manažera.
Nielsen v Grove nastupuje okamžitě. Ve své roli bude zodpovědný za celkový management a provoz závodního týmu Williamsu se zaměřením na sportovní záležitosti. Přichází z Toro Rosso, kde pracoval jako sportovní ředitel od roku 2013. Ve své 27leté kariéře v F1 pracovat na manažerských pozicích také u Tyrrellu, Hondy, Arrows, Benettonu, Renaultu a Caterhamu.
"Je mi potěšením se připojit k Williamsu s takovou historií a velikostí v době, která je velmi vzrušující pro všechny v Grove po tak působivé sezóně 2014. V této roli pomůžu zajistit, aby naše činnosti na závodní dráze byly udržovány na těch nejvyšších standardech, a my jsme získávali co nejvíce výkonnosti ze sportovního hlediska. Williams má velmi talentovaný tým lidí a já se těším na spolupráci s nimi," říká Nielsen.
Technický ředitel Pat Symonds jej vítá slovy: "Steve přináší bohatství zkušeností ze sportovní stránky F1 a nám jako týmu pomůže při šplhání výše v pořadí šampionátu. Vyhrál mistrovství světa v minulosti a ví, co je třeba pro Williams udělat po sportovní stránce, aby se mu to podařilo znovu. Máme talentovaný a neustále se zlepšující závodní tým a se Stevem mezi námi máme dobře našlápnuto k dalším provozním pokrokům v příští sezóně."
Steve Nielsen (vlevo) s šéfem Toro Rosso Franzem Tostem (foto: Scuderia Toro Rosso)
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.