Nový šéf Ferrari, Maurizio Arrivabene, prozradil svá očekávání pro sezonu 2015. Italský tým se nachází v období restrukturalizace: Stefano Domenicali byl nahrazen zkraje roku Marcem Mattiaccim, kterého po konci sezony vystřídal Maurizio Arrivabene. Také dlouholetý prezident Ferrari, Luca di Montezemolo, je minulostí, v čele značky jej vystřídal Sergio Marchionne.
Do týmu také místo Fernanda Alonsa přišel Sebastian Vettel. Podle posledních zpráv se židle třese také pod Patem Fryem, hlavním inženýrem týmu, a Nikolasem Tombazisem, hlavním designerem týmu. Jak se staví k tomuto procesu nový šéf týmu? A kolik ještě zabere času? "V roce 2015 by stačilo, kdybychom vyhráli pár závodů - jeden Sebastian a jeden Kimi."
Dle jeho názoru jsou Räikkönen a Vettel ty správné osoby, které mají Ferrari přivést zpět na úspěšnou cestu: "Seb teď začíná chápat, co Ferrari představuje. Kimi to již chápe. K tomu má výhodu, že je normálním chlapem v F1. Ve světě, kde spousta lidí - Vettel naštěstí ne - ztrácí pojem o realitě."
Trpělivost však bude třeba: "Když se mě lidé ptají, jak dlouho bude trvat, než se věci změní, tak odpovídám, že nemám žádnou čarodějnickou hůlku. Nikdo z nás zde není pro to, aby litoval minulosti. Jsme zde proto, abychom vybudovali budoucnost," říká Maurizio Arrivabene.
Räikkönen a Vettel jsou dva normální chlapi, kteří neztrácí pojem o realitě(foto: Pirelli)
"Z politického hlediska si nedáváme otázku, co by bylo nejlepší pro Ferrari, ale co by bylo nejlepší pro každého, kdo miluje tento sport. Kdokoliv povede tento sport musí vědět, jak získat zpět publikum. Nechci mluvit o Rolexu. Chci mít takovou Formuli 1, jejíž popularita je stejná jako olympijských her nebo MS ve fotbale. V minulosti tomu tak bylo a musíme se na tu úroveň vrátit."
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.