Ve čtvrtek se konečně dočkáme, McLaren po dlouhých týdnech oznámí svoji jezdeckou sestavu. Už ve čtvrtek ráno se bude konat v továrně McLarenu krátká tisková konference, během níž stáj představí svoji jezdeckou sestavu pro příští sezonu.
Ron Dennis v rámci posledního závodního víkendu řekl, že se stáj mezi Buttonem a Magnussenem rozhodne "na základě přísně objektivní a bezemoční analýzy možností." Ať už by se tým rozhodl pro kteréhokoliv z nich, pro druhého by to mohlo znamenat, vzhledem k tomu, že jsou již všechna ostatní místa obsazena, konec kariéry.
V úvahu při rozhodování mohl přijít, kromě bodů, výsledků v sezoně 2014, věku, zkušeností a tak podobně, také plat. Button, o jehož setrvání v týmu informují britská média, bral v sezoně 2014 12 milionů GBP, zatímco Magnussen jen 500 000 GBP. Button, který svoji kariéru ve Formuli 1 zahájil u Williamsu, by mohl případně zamířit do Le Mans do týmu Porsche.
O příchodu Alonsa už pochybuje málokdo, avšak tým chtěl oznámit oba jezdce zároveň, a proto tak dlouho otálel. Alonso odešel z Ferrari poté, co italská stáj letos zažila najhorší sezonu za posledních 21 let. Španěl věří, že u McLarenu je větší šance na zisk jeho třetího titulu. Britský tým přitom před sebou může mít obtížný první rok s Hondou.
Tým také prochází restrukturalizací. Fernando už za McLaren jednou jezdil, v roce 2007. Po pouhém roce, i přes tříletý kontrakt, však z týmu odešel. Alonso by měl u McLarenu ročně brát 25,5 milionů GBP, čímž by se stal nejlépe placeným jezdcem pole. Má se za to, že jeho smlouva u McLarenu je na dva roky s roční opcí, ale zároveň umožňuje jezdci po roce, v případě špatných výsledků, odejít.
Aktualizace: Buttona s Alonsem oznámily také BBC a Sky. Teď už jen čekáme na oficiální tiskovou konferenci a prohlášení McLarenu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.