Zdravotní stav Julese Bianchiho zůstává stále stabilní ale kritický, jak potvrdil jeho otec. Dle jeho slov je dobré, že si rodina může užívat klidu, což například rodina Michaela Schumachera nezná.
Od nešťastné nehody Julese Bianchiho během GP Japonska uplynuly už dva měsíce. Jezdec dnes již neexistující Marussie je však stále v bezvědomí. Sice mohli lékaři před asi třemi týdny 25 letého závodníka převést z Yokkaichi do Nizzy, jeho zdravotní stav je ale i nadále kritický.
Bianchimu se v jeho vlasti dostává klidu potřebného k jeho rekonvalescenci. "Jsme obklopeni dobrými lidmi a všichni nám dopřávají klid. To je dobré," říká Philippe Bianchi pro francouzský 'Var Matin'. Zvláště nejbližší rodina závodníka tak není vystavena takovému stresu, jaký zažívala rodina Michaela Schumechera po jeho nehodě na lyžích.
Jules při letošní GP Belgie (foto: Marussia F1 Team)
Otec Bianchiho také dodal, že jeho stav zůstává nezměněný, tedy stabilní. "Bude to potřebovat čas, musíme být trpěliví. Jakmile udělá opravdový pokrok, tak to budeme komunikovat." Dle posledních zpráv, které se týkají stavu mladého závodníka, které jeho rodina vydala těsně před jeho přesunutím do Francie, už Jules není v umělém spánku, do kterého byl po nehodě uveden. Stále však není při vědomí, nicméně dýchat už by měl sám.
A jak rodina závodníka prožívá těžké chvíle? "Snažím se s touto situací vyjít tak dobře, jak je to jen možné," pokračuje otec Julese Bianchiho. "Jules je silný, takže se snažíme být silnými i my. Určitě ho teď nenecháme ve štychu. Jednoduše se snažíme mu předat veškerou naši pozitivní energii."
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.