Závodní šéf týmu McLaren odmítl říci přesné datum, kdy jeho tým oznámí jezdeckou sestavu na rok 2015. Hlasy ze strany fanoušků je prý nijak neovlivní.
Eric Boullier se pomalu ale jistě blíží rozhodnutí o jezdecké sestavě na příští rok. Jakto, že to McLarenu letos trvá tak dlouho a je kolem rozhodnutí tolik řečí? V televizním rozhovoru na stanici Sky Sports F1 v pátek Boullier řekl, že si ještě musíme počkat.
"Pracujeme na tom. A pracujeme na tom dost akutně: Pracujeme na tom." Veškeré další spekulace o jezdeckém obsazení Eric Boullier utnul hodně rychle. "Ještě nepadlo žádné rozhodnutí. Tečka." Zodpovědní lidé ve Wokingu prý intenzivně zvažují, co bude pro budoucnost týmu nejlepší variantou. "Není to žádný problém," kroutí hlavou Boullier a dodává, že McLaren má vysoké cíle.
Eric Boullier s Ronem Dennisem letos moc příležitostí ke spokojenosti neměli(foto: McLaren)
"Bereme si dostatečný čas na to, abychom zvážili, co je dobré pro McLaren - a to nejen pro příští sezonu, ale také pro další roky. Máme zodpovědnost za to, abychom z McLarenu zase udělali vítězný tým."
Již delší dobu je přitom více než jasné, že se jedná o druhém jezdci. Jedničkou týmu bude takřka jistě Fernando Alonso. Kdo se však objeví po jeho boku? Jenson Button nebo Kevin Magnussen? V Británii se několik známých osobností (např. David Coulthard nebo Lewis Hamilton) vyjádřilo na podporu Jensona Buttona.
Také dle vašeho mínění by měl u McLarenu zůstat Button. To ale Boulliera, zdá se, nechává klidným. "V Dánsku také děůaůo nějaké průzkumy - jen s jinými výsledky."
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.