Závodní šéf týmu McLaren odmítl říci přesné datum, kdy jeho tým oznámí jezdeckou sestavu na rok 2015. Hlasy ze strany fanoušků je prý nijak neovlivní.
Eric Boullier se pomalu ale jistě blíží rozhodnutí o jezdecké sestavě na příští rok. Jakto, že to McLarenu letos trvá tak dlouho a je kolem rozhodnutí tolik řečí? V televizním rozhovoru na stanici Sky Sports F1 v pátek Boullier řekl, že si ještě musíme počkat.
"Pracujeme na tom. A pracujeme na tom dost akutně: Pracujeme na tom." Veškeré další spekulace o jezdeckém obsazení Eric Boullier utnul hodně rychle. "Ještě nepadlo žádné rozhodnutí. Tečka." Zodpovědní lidé ve Wokingu prý intenzivně zvažují, co bude pro budoucnost týmu nejlepší variantou. "Není to žádný problém," kroutí hlavou Boullier a dodává, že McLaren má vysoké cíle.
Eric Boullier s Ronem Dennisem letos moc příležitostí ke spokojenosti neměli(foto: McLaren)
"Bereme si dostatečný čas na to, abychom zvážili, co je dobré pro McLaren - a to nejen pro příští sezonu, ale také pro další roky. Máme zodpovědnost za to, abychom z McLarenu zase udělali vítězný tým."
Již delší dobu je přitom více než jasné, že se jedná o druhém jezdci. Jedničkou týmu bude takřka jistě Fernando Alonso. Kdo se však objeví po jeho boku? Jenson Button nebo Kevin Magnussen? V Británii se několik známých osobností (např. David Coulthard nebo Lewis Hamilton) vyjádřilo na podporu Jensona Buttona.
Také dle vašeho mínění by měl u McLarenu zůstat Button. To ale Boulliera, zdá se, nechává klidným. "V Dánsku také děůaůo nějaké průzkumy - jen s jinými výsledky."
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.