Max Chilton uvažuje i nad možností pokračovat v příštím roce ve své závodní kariéře mimo F1, přesto nevylučuje žádnou alternativu včetně setrvání v F1.
V současnosti existuje vážná možnost, že v budoucí sezoně bude na okruzích F1 závodit jenom 18 vozů, co významně omezuje možnosti na získání míst v jednotlivých týmech. Caterham a Manor (bývalý tým Marussia) se sice do následujícího ročníku F1 přihlásily, ale stále se nacházejí v obtížných podmínkách. Marussie bude v tomto měsíci předmětem dražby na aukci, Caterham si stále hledá kupce.
Uvedená situace ovlivňuje i další působení Maxe Chiltona (v posledních dvou letech jezdec Marussie) v F1. 23letý Angličan jel svůj prozatím poslední závod 12. října v Soči, ve kterém byl po několika odjetých okruzích povolán zpět do boxů. Jeho týmový kolega Jules Bianchi týden předtím utrpěl vážná poranění, následkem kterých leží stále v nemocnici v Nice a bojuje o svůj život. Vzhledem k situaci v týmu, který se marně pokoušel o absolvování posledního letošního závodu v Abú Zabí, zvažuje Chilton pro následující sezonu i jiné příležitosti, i když jeho největším přáním by bylo zůstat v F1.
„Samozřejmě, v příští sezoně bude k dispozici míň míst,“ přiznal Chilton. „Domnívám se, že mé šance klesají, zvažuju své možnosti v sériích LMP1 a DTM, protože asi budu muset změnit své cíle v kariéře a vydat se jinou cestou. Určitě ale nebudu odmítat alternativu závodit v F1.“
Max Chilton se tedy možná vydá na podobnou závodní dráhu jako jeho bratr Tom, který se třetím rokem účastní závodů série WTCC, letos za volantem Chevroletu Cruze. 29letý Tom Chilton skončil v letošní sezoně v celkovém hodnocení jezdců na osmém místě, přičemž zvítězil v jednom závodě v Pekingu.
Podle zdrojů z paddocku míří Isack Hadjar na postup do Red Bullu v roce 2026. Nadcházející tři závody jsou klíčové pro Yukiho Tsunodu, který nevylučuje návrat k týmu Racing Bulls.
Fernando Alonso říká, že během své dlouhé kariéry ve Formuli 1 zažil jak chvíle štěstí, tak i smůly, a celkově se podle něj tyto momenty vyrovnaly. Otevřeně ale přiznává, že nejvíc ho stále tíží fakt, že na další vítězství v závodě Grand Prix čeká už velmi dlouho.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.