 
            Bývalý pilot F1 Rubens Barrichello vyhrál od roku 1991 svůj první šampionát - napodruhé uspěl v brazilské sérii silničních vozů Stock Car V8.
Brazilec strávil ve Formuli 1 devatenáct sezón, aniž by v této sérii získal titul. Nejblíže měl k němu v letech 2002 a 2004, kdy s Ferrari skončil celkově druhý za svým týmovým kolegou Michaelem Schumacherem. Působení ve vrcholné disciplíně motorsportu, kde odjel rekordních 322 závodů, zakončil v sezóně 2011 s Williamsem.
Tehdy ve svém posledním závodě ještě nevěděl, že s ním tým neprodlouží smlouvu, proto v poslední Velké ceně Brazílie nedošlo na řádnou rozlučku se svými fanoušky. Tu plánoval letos s Caterhamem, kde si chtěl zaplatit závod na Interlagu - žel tým z Liefield se dostal do nucené správy a do Brazílie vůbec nedorazil.
Po odchodu z F1 zkoušel Barrichello své štěstí v IndyCar a v brazilské sérii sportovních vozů Stock Car, kde letos s týmem Full Time Sports po dlouhých 23 letech opět zažil radost ze zisku mistrovského titulu. Naposledy takto slavil v roce 1991, když vyhrál britskou Formuli 3 - dva roky před svým debutem v F1 s týmem Jordan.
Rubens Barrichello se raduje ze svého posledního triumfuse svými syny (foto: Rubens Barrichello/Instagram)
Barrichello dojel v posledním závodě v Curitibě třetí, což mu po zisku 234 bodů zajistilo celkové prvenství. V 21 podnicích této série skončil na pódiu šestkrát, 2 závody z toho vyhrál. V této soutěži, která je považována za hlavní závodní sérii Jižní Ameriky, působí řada bývalých pilotů F1, například Luciano Burti, Bruno Senna, Nelson Piquet jr. či Lucas di Grassi.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.