Marco Mattiacci hovoří o spoustě malých kroků, které tým pod jeho vedením učinil a které by se měly v budoucnu vyplatit. Jako propadák svoje účinkování ve Scuderii určitě nevnímá, naopak se cítí silnější než kdykoliv předtím.
Marco Mattiacci zažil u Scuderie jen krátkou epizodu - v dubnu byl jmenován šéfem závodního týmu (první závod VC Bahrajnu), avšak po méně než roce musel z vedení týmu odejít. Po sportovní stránce týmu sezona moc nevyšla, zisk hubených 216 bodů stačil jen na 4. místo mezi konstruktéry (nejhorší výsledek od roku 2009) a vítězství zůstalo na hony vzdálené.
Italové se tedy rozhodli jednat - o další úspěchy by se měli postarat Sebastian Vettel a Maurizio Arrivabene. Základy přitom měl položit Mattiacci: "Jsem přesvědčen o tom, že jsem zahájil sérii malých krůčků, které se v určitý čas vyplatí," řekl v rozhovoru Leovi Turrinimu.
Nejvíce viditelná zásluha Marca je určitě zajištění příchodu Sebastiana Vettela: "Viděl jsem obrázky Vettela v garáži Ferrari během testů v Abu Zabí. Jsem moc rád, že jsem ho byl schopný do týmu přivést. Už během testu dodal týmu energii, čerstvé nadšení." Mattiacci by byl rád, kdyby byl Vettel vnímán jako jeho 'dárek na rozloučenou'.
43 letý manažer však ze svého odchodu není zklamaný: "Pro mě to byl skvělý čas - pracoval jsem uprostřed vášnivého a zapáleného kolektivu. Podobalo se nasazení ve Vietnamu, nevnímám to jako selhání. Co Vás nezabije, to Vás posílí. Věřte mi, byl to pro mě hodně hodnotný čas."
Marco přeje hodně štěstí Kimimu před VC Velké Británie
Ital nevnímá svoje působení pouze jako 7 měsíční u závodního týmu, ale hodnotí své 15 leté působení u Ferrari (do čela týmu přišel jako šéf prodejů v Severní Americe). "Pro mě je to velké privilegium. Měl jsem to štěstí, že jsem mohl působit v takto velkolepé společnosti. To už mi nikdo nevezme."
Svému nástupci plně důvěřuje: "Maurizio Arrivabenemu přeji to nejlepší. Je velmi kompetentní osobou a fanouškům nadělí výsledky, které očekávají. To se týká i mě, protože já jsem stále velkým fanouškem Scuderie." Důvody svého konce však Marco odmítl komentovat.
            Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
            Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.