Nico Hülkenberg se potká s Markem Webberem, v roce 2015 bude mimo F1 jezdit i ve vytrvalostním WEC. Němce čekají dva závody s Porsche kategorie LMP1.
Nico Hülkenberg bude jezdit i v sezoně 2015 za Force Indii. Kromě toho se ale Němec sveze i na dvou závodech WEC s Porsche kategorie LMP1! Vrcholem spolupráce bude start na slavném vytrvalostním závodu 24 hodin Le Mans, který se koná 13. a 14. června.
"Už dlouho jsem fanouškem Porsche a jeho návrat do LMP1 jsem hodně sledoval. S tím rostla chuť jet s jejich autem v Le Mans. Jsem moc rád, že kalendář F1 2015 tento start umožňuje, a také jsem moc vděčný svému týmu, Forci India, za umožnění startu. Není to samozřejmé. Teď už je to jenom na mě, abych pracoval tak tvrdě, abych si obě angažmá zasloužil," říká Nico.
V rámci přípravy na Le Mans bude sedět Hülkenberg v kokpitu Porsche 919 Hybrid i v 6 hodinovce ve Spa-Francorchamps. Toto angažmá nic nemění na šestici továrních pilotů z letoška, kteří zůstávají i pro příští rok - Mark Webber, Timo Bernhard, Brendon Hartley, Neel Jani, Romain Dumas a Marc Lieb.
Nico Hülkenberg si příští rok užije kromě F1 i dva vrcholy kalendáře WEC - Spa a Le Mans(foto: Sahara Force India)
V Le Mans pak Porsche nasadí třetí vůz 919 Hybrid. Jména dalších jezdců, kteří pojedou s Hülkenbergem v Le Mans, zatím neznáme. Jedním z jeho kolegů by ale mohl být Jenson Button. Brit zná některé členy továrního týmu Porsche dost dobře ze svého působení u Wiliamsu (2000). Tehdy byl Fritz Enzinger, současné šéf projektu Porsche LMP1, inženýrem BMW u britské stáje.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.