Carlos Sainz mladší věří, že příští rok bude závodit za Toro Rosso společně s Maxem Verstappenem. Znamenalo by to konec nadějím pro Jeana-Erica Vergneho.
Španělské deníky AS i Marca mají jasno: Helmut Marko prosadil 20letého mladíka do kokpitu Toro Rosso. Po přestupu Daniila Kvjata k Red Bull měl Vergne šanci na setrvání, což se zamlouvalo také majiteli Dietrichovi Mateschitzovi.
Marko chce ale v juniorce Red Bullu vidět nové mladé jezdce, navíc se mu nelíbila ani příliš agresivní jízda Vergneho, když se před něj na dráze chtěl dostat Ricciardo, jenž nakonec v závodě dojel čtvrtý po startu z boxové uličky - podle něj porušil interní předpisy.
Španělští reportéři si v Abú Zabí všimli nejen změn v řeči těla u Vergneho, ale také radosti otce a syna Sainzových, kteří o víkendu vyjednávali s Red Bullem.
Mladý Sainz, jenž letos získal titul v šampionátu Formula Renault 3.5, pro list Marca uvádí: "Doufám, že tento týden přijde oznámení. Více udělat už nemůžu. Uvidíme, jak to dopadne." Dnes testuje v Abú Zabí s vozem Red Bullu RB10.
Carlos Sainz jr. věří, že jej tento týden Toro Rosso potvrdí jako svéhozávodního jezdce pro sezónu 2015 (foto: Red Bull)
Toro Rosso ale zatím druhé pilota k Verstappenovi stále nepotvrdilo a tyto zprávy nechce komentovat.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.