Carlos Sainz mladší věří, že příští rok bude závodit za Toro Rosso společně s Maxem Verstappenem. Znamenalo by to konec nadějím pro Jeana-Erica Vergneho.
Španělské deníky AS i Marca mají jasno: Helmut Marko prosadil 20letého mladíka do kokpitu Toro Rosso. Po přestupu Daniila Kvjata k Red Bull měl Vergne šanci na setrvání, což se zamlouvalo také majiteli Dietrichovi Mateschitzovi.
Marko chce ale v juniorce Red Bullu vidět nové mladé jezdce, navíc se mu nelíbila ani příliš agresivní jízda Vergneho, když se před něj na dráze chtěl dostat Ricciardo, jenž nakonec v závodě dojel čtvrtý po startu z boxové uličky - podle něj porušil interní předpisy.
Španělští reportéři si v Abú Zabí všimli nejen změn v řeči těla u Vergneho, ale také radosti otce a syna Sainzových, kteří o víkendu vyjednávali s Red Bullem.
Mladý Sainz, jenž letos získal titul v šampionátu Formula Renault 3.5, pro list Marca uvádí: "Doufám, že tento týden přijde oznámení. Více udělat už nemůžu. Uvidíme, jak to dopadne." Dnes testuje v Abú Zabí s vozem Red Bullu RB10.
Carlos Sainz jr. věří, že jej tento týden Toro Rosso potvrdí jako svéhozávodního jezdce pro sezónu 2015 (foto: Red Bull)
Toro Rosso ale zatím druhé pilota k Verstappenovi stále nepotvrdilo a tyto zprávy nechce komentovat.
Jody Egginton, dlouholetý technický ředitel Racing Bulls, odchází z Formule 1. Po téměř 30 letech v motorsportu, během nichž významně přispěl k technologickému rozvoji týmu, se nyní zaměří na inovace mimo samotnou F1. Tento krok znamená konec jeho působení v šampionátu, ale zůstává součástí širší rodiny Red Bullu.
Red Bull dal jasně najevo svou důvěru v Liama Lawsona, když mu poskytl příležitost v jeho první kompletní sezóně ve Formuli 1. Mladý Novozélanďan, který již při svých dosavadních startech prokázal talent a odhodlání, má před sebou velkou šanci potvrdit očekávání a ukázat, že je cennou investicí pro budoucnost týmu. Fanoušci věří, že Lawson dokáže naplno využít svou příležitost a stát se stabilním členem startovního pole.
V posledních týdnech se stále častěji spekuluje o možné obnovení používání motorů V10 ve Formuli 1. Tento návrat k ikonické technologii by mohl přinést zásadní změny ve výkonu a zvuku aut, což by jistě vzbudilo velký zájem mezi fanoušky i týmy.
Alain Prost, čtyřnásobný mistr světa Formule 1, čelí nenávistným zprávám na sociálních sítích kvůli své rivalitě s Ayrtonem Sennou, která ho pronásleduje i po více než 30 letech. Tato minulost se stala nevyhnutelnou součástí jeho života. Prezident FIA Mohamed Ben Sulayem vyjádřil podporu Prostovi a pokračuje v boji proti urážkám v online prostředí.
Sezóna Formule 1 v roce 2025 slibuje být jednou z nejzajímavějších a nejdiskutovanějších v posledních letech. Britská média se zaměřují na několik klíčových témat, která budou formovat nadcházející ročník.
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.
Na začátku roku 2024 učinil Lewis Hamilton krok, který otřásl světem Formule 1, když oznámil, že přechází do Ferrari, čímž pravděpodobně přepsal historii přestupů v této disciplíně. Dost o tom vypovídá i nová série o F1 na službě Netflix.