André Lotterer dostal od týmu Caterham nabídku jet v Abú Zabí. Němec však váhá, jestli nabídku přijmout.
Andre Lotterer, trojnásobný vítěz 24 hodinovky v Le Mans, obdržel od Caterhamu nabídku na start ve finálovém závodu sezony F1 v Abú Zabí. Tým je momentálně veden insolvenčním správcem a v pátek oznámil, že do Emirátů míří. V Austinu a Sao Paulu jsme jej z finančních důvodů neviděli.
Lotterer zažil svoji premiéru v F1 v srpnu při Grand Prix ve Spa v Belgii, tehdy nahradil Kamuje Kobajašiho. Tovární jezdec Audi potvrdil, že jej tým z chvostu pole kontaktoval. Zatím však neví, jestli nabídku využije: "Caterham chce, abych v Abú Zabí jel. Já si ale zatím nejsem jistý, jestli tuto nabídku příjmu."
Lotterer nabídku týmu již jednou odmítl, mohl jet i v Itálii. Svoje auto by ale tehdy musel pro páteční trénink přenechat Robertu Merhimu. Caterham má pro poslední závod roku minimálně jeden kokpit volný poté, co Marcus Ericsson oznámil, že s týmem definitivně skončil. Švéd má pro rok 2015 jistotu u Sauberu.
V Belgii se André v závodu moc nesvezl, ujel jen jedno kolo (foto: Caterham F1 Team)
Závod v poušti by přitom Lottererovi sedl do jeho kalendáře, jede se totiž přesně mezi závody WEC v Bahrajnu a Brazílii, ve kterých s vozem LMP1 startuje. Také jeho sezona Formule Nippon v Japonsku už skončila.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.