Caterham sice nesehnal potřebných 2,35 milionů liber v fundraisingovou kampani, přesto podle správce majetku míří k poslednímu závodu do Abú Zabí.
Tým se dostal do finančních problémů a v Austinu ani v Brazílii se stejně jako Marussia neukázal, v posledním závodě sezóny 2014 by ale chtěl nastoupit. Správce zbylého majetku očekává, že tým se v Abú Zabí ukáže i přesto, že se peníze ve veřejné sbírce nedaří vybrat - viz zde.
"Jsem si na 90 % jistý tím, že tam pojedeme," říká Finball O'Connell pro Reuters. Tým už monoposty a potřebné díly ve své továrně v Leafield sbalil do přepravních kontejnerů a naložil na kamiony. Náklad o víkendu letecky poputuje z Británie na okruh Jas Marina.
"V posledních několika dnech projevili zájem tři kupci. Jde o lidi s vazbami na F1, kteří mají vážný zájem a kteří patří mezi ty, o nichž si svět řekne: 'Tohle dává smysl' - pokud tým koupí," prozrazuje O'Connel.
Probíhají také jednání s několika piloty, z nichž někteří mají zkušenosti z F1, jiným superlicence chybí. Odmítl je však konkrétně jmenovat.
Kdo pojede za Caterham v Abú Zabí, pokud tam skutečně nastoupí?(foto: Caterham F1 Team)
Šéf F1 Bernie Ecclestone umožnil Caterhamu a Marussii vynechat předchozí dva závody, ale pokud se chtějí udržet v šampionátu (a dostat peníze), musí podle něj v Abú Zabí nastoupit.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.