Bernie Ecclestone tvrdí, že Marussia a Caterham nebudou nikomu chybět, protože to nejsou špičkové týmy.
Marussia zavřela v průběhu Velké ceny Brazílie za sebou dveře, Caterham stále doufá, že pojede Velkou cenu v Abú Zabí. Bernie Ecclestone tvrdí, že se neobává o týmy, které bojují s těžkostmi. Bernie Ecclestone: „Ty dva týmy nebudou chybět nikomu, protože to nejsou špičkové týmy. Jejich jména jsou známa jen proto, že lidi vědí o tom, že jsou v problémech. Když chcete být známý, musíte něco udělat. Například ten chlap z Jižní Afriky (Oscar Pistorius) je známý kvůli tomu, co se s ním stalo, ne kvůli zlatým medailím. Nějaké medaile získal, ale pak na něho všichni zapomněli. Kdyby nebyl aktérem soudního řízení, už by si pravděpodobně na něho nikdo nevzpomněl. Caterham a Marussia jsou na tom stejně. Potřebujeme týmy jako je Ferrari. Když někam jdete a řeknete někomu slovo Ferrari, ví o čem je řeč. Když řeknete Marussia, neví – je to tak. Je to o značce, že jo? Ferrari je značka, je to značka, která je spojována s produkty a je známá kvůli těm produktům.“ Ecclestone se vyjádřil, že Marussia a Caterham měly problémy s tím, že utrácely příliš mnoho peněz. Řešení problémů i v jiných týmech je přitom snadné. „Neutrácejte tolik peněz. Týmy nemusí mít finanční problémy. Jen musí vědět, kolik peněz mají a s tou částkou musí naložit co nejlépe. Uvedu Williams jako příklad. Před léty měl Frank (Williams) malý rozpočet a měl vždy potíže. Přesto vyplatil každý dolar, který dlužil. Vedl svůj tým podle toho, kolik peněz bylo v rozpočtu, nesnil o soutěžení s Ferrari. Později se mu dařilo a vybudoval současný tým. Je to stejné, jako v reálném životě, ne? Třeba jako s dámami a kreditními kartami.“
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.