Bernie Ecclestone tvrdí, že Marussia a Caterham nebudou nikomu chybět, protože to nejsou špičkové týmy.
Marussia zavřela v průběhu Velké ceny Brazílie za sebou dveře, Caterham stále doufá, že pojede Velkou cenu v Abú Zabí. Bernie Ecclestone tvrdí, že se neobává o týmy, které bojují s těžkostmi. Bernie Ecclestone: „Ty dva týmy nebudou chybět nikomu, protože to nejsou špičkové týmy. Jejich jména jsou známa jen proto, že lidi vědí o tom, že jsou v problémech. Když chcete být známý, musíte něco udělat. Například ten chlap z Jižní Afriky (Oscar Pistorius) je známý kvůli tomu, co se s ním stalo, ne kvůli zlatým medailím. Nějaké medaile získal, ale pak na něho všichni zapomněli. Kdyby nebyl aktérem soudního řízení, už by si pravděpodobně na něho nikdo nevzpomněl. Caterham a Marussia jsou na tom stejně. Potřebujeme týmy jako je Ferrari. Když někam jdete a řeknete někomu slovo Ferrari, ví o čem je řeč. Když řeknete Marussia, neví – je to tak. Je to o značce, že jo? Ferrari je značka, je to značka, která je spojována s produkty a je známá kvůli těm produktům.“ Ecclestone se vyjádřil, že Marussia a Caterham měly problémy s tím, že utrácely příliš mnoho peněz. Řešení problémů i v jiných týmech je přitom snadné. „Neutrácejte tolik peněz. Týmy nemusí mít finanční problémy. Jen musí vědět, kolik peněz mají a s tou částkou musí naložit co nejlépe. Uvedu Williams jako příklad. Před léty měl Frank (Williams) malý rozpočet a měl vždy potíže. Přesto vyplatil každý dolar, který dlužil. Vedl svůj tým podle toho, kolik peněz bylo v rozpočtu, nesnil o soutěžení s Ferrari. Později se mu dařilo a vybudoval současný tým. Je to stejné, jako v reálném životě, ne? Třeba jako s dámami a kreditními kartami.“
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.