Bernie Ecclestone tvrdí, že Marussia a Caterham nebudou nikomu chybět, protože to nejsou špičkové týmy.
Marussia zavřela v průběhu Velké ceny Brazílie za sebou dveře, Caterham stále doufá, že pojede Velkou cenu v Abú Zabí. Bernie Ecclestone tvrdí, že se neobává o týmy, které bojují s těžkostmi. Bernie Ecclestone: „Ty dva týmy nebudou chybět nikomu, protože to nejsou špičkové týmy. Jejich jména jsou známa jen proto, že lidi vědí o tom, že jsou v problémech. Když chcete být známý, musíte něco udělat. Například ten chlap z Jižní Afriky (Oscar Pistorius) je známý kvůli tomu, co se s ním stalo, ne kvůli zlatým medailím. Nějaké medaile získal, ale pak na něho všichni zapomněli. Kdyby nebyl aktérem soudního řízení, už by si pravděpodobně na něho nikdo nevzpomněl. Caterham a Marussia jsou na tom stejně. Potřebujeme týmy jako je Ferrari. Když někam jdete a řeknete někomu slovo Ferrari, ví o čem je řeč. Když řeknete Marussia, neví – je to tak. Je to o značce, že jo? Ferrari je značka, je to značka, která je spojována s produkty a je známá kvůli těm produktům.“ Ecclestone se vyjádřil, že Marussia a Caterham měly problémy s tím, že utrácely příliš mnoho peněz. Řešení problémů i v jiných týmech je přitom snadné. „Neutrácejte tolik peněz. Týmy nemusí mít finanční problémy. Jen musí vědět, kolik peněz mají a s tou částkou musí naložit co nejlépe. Uvedu Williams jako příklad. Před léty měl Frank (Williams) malý rozpočet a měl vždy potíže. Přesto vyplatil každý dolar, který dlužil. Vedl svůj tým podle toho, kolik peněz bylo v rozpočtu, nesnil o soutěžení s Ferrari. Později se mu dařilo a vybudoval současný tým. Je to stejné, jako v reálném životě, ne? Třeba jako s dámami a kreditními kartami.“
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.