Majitel týmu Lotus, Gerard Lopéz, se zlobí na Bernieho Ecclestona. Ten totiž uvedl, že si malé týmy za své finanční problémy mohou samy a nehodlá jim platit žádné další příspěvky.
Podle Bernieho Ecclestona by měli malé týmy méně utrácet, což však Lopéz považuje za nerealistické vzhledem k obrovským výdajům za letošní motory.
"My nad tím nemáme kontrolu. Můžeme se pouze rozhodnout pro menší vývoj aerodynamiky v oblasti křídel. To děláme. Ale nemůžeme ovlivnit celkovou cenu pohonné jednotky, což je 40 milionů Euro (dříve to bylo osm milionů). Já jsem byl proti novým motorům, tak proč bych za tuto situaci měl být zodpovědný?"
Podle něj nesou vinu velké týmy a především ty, které nejsou ochotni změnit stávající systém. "Nikdo nemluví o tom, že jsme nikdy nechtěli více peněz! Žádali jsme nižší výdaje. A nyní na nás ukazují, že bychom to měli řešit jinak. Tyto diskuze jsou šílené. Do tohoto sportu jde 900 milionů dolarů, stále nemohu pochopit, proč ztrácíme týmy" zlobí se.
Zatím se však prý nevzdává, ale uvedl, že se bojí o budoucnost Formule 1. "Bojím se o budoucnost a to nejen kvůli financím, je toho více. Celá změna motorů byla chybou. Zvuk, fanoušci, kterých přichází méně, zajímá se méně pořadatelů. Myslím, že jsme jeden z největších, ne-li největší sport na světě a máme finanční kapacity a energii na to vyřešit a postavit něco opravdu skvělého. Uvidíme, co se stane," uvedl.
Dodal, že bojkot závodů pro Lotus nikdy nebyl na pořadu dne, protože by tím poškodili fanoušky. "Musíme najít řešení, ta existují. Nezajímá mě, jestli někdo smýšlí jinak nebo stejně. Pokud použijeme selský rozum, něco vymyslíme. Pokud ne, vyvstanou šílená řešení, která nebudou řešeními."
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.