Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier prohlásil, že se v průběhu Velké ceny USA tým hodně naučil o tom, jak fungují jeho vozy.
Kevin Magnussen skončil v nedělním závodě na osmém místě, zatímco Jenson Button se musel spokojit jen s nebodovaným dvanáctým místem. Eric Boullier to přesto vidí pozitivně, tým může prý získané poznatky využít už v následujícím brazilském závodě o příštím víkendu. „Austin byl pro nás záludným okruhem, ale hodně jsme se naučili o tom, jak fungují naše vozy, takže se musíme vzchopit a odjet do Brazílie s novou motivací,“ řekl Boullier. „Brazílie je posledním závodem sezony se standardním bodováním, proto se musíme snažit získat co nejvíc bodů, abychom si zajistili před Abú Zabí co nejlepší výchozí pozici. Každý jeden bod je důležitý, když si chceme zlepšit naše postavení v Poháru konstruktérů. Naše maximální úsilí teď směřuje k tomuto cíli.“ Vozy McLaren byly v Rusku a Japonsku celkem konkurenceschopné. To je podle Kevina Magnussena dobré, na jejich základě si myslí, že jeho tým má předpoklady rychle se vyrovnat s neúspěchem z Texasu. „Je dobré, že další závod následuje jen týden po Austinu, protože můžeme pokračovat v rozjetém úsilí z uplynulého víkendu a pracovat na vylepšení našich výkonů, jak tomu bylo v celé druhé polovině sezony,“ vyjádřil se Magnussen. „Můžeme budovat na našich zkušenostech z USA. Byl to těžký víkend, ale v Brazílii to bude jiný závod a my uděláme vše pro dobrý týmový výsledek.“
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.