Šéf týmu Red Bull Christian Horner říká, že finanční pomoc pro slabší týmy F1 by neměly pocházet od těch silnějších.
Týmy Lotus, Force India a Sauber se na svém střetnutí pokusily prosadit změnu v rozdělování příjmů F1 poté, co se týmy Caterham a Marussia dostaly do vážných potíží s následkem neúčasti ve dvou závodech. Jedním z řešení se zdá být „základní platba“ (říká se o 100 milionech britských liber) pro středně silné týmy. Christian Horner trvá na tom, že peníze by se neměly získat tak, že se vezmou nejsilnějším týmům. „My máme také napjatý rozpočet, na který je vyvíjen obrovský tlak, přesto musíme pracovat jen v jeho intencích,“ prohlásil Horner. „To by nebyl dobrý scénář. Dohody jsou platné do roku 2020. Když chce majitel komerčních práv dát slabším týmům víc peněz, je to jeho věc. Týmy F1 jsou tady proto, aby mezi sebou soutěžily, ne aby se navzájem sponzorovaly.“ Horner cítí k slabším týmům sympatie, má pocit, že se jejich příjmy v posledních letech zvýšily. Konečné slovo bude mít stejně Bernie Ecclestone. „Samozřejmě jsou my sympatické, řídil jsem několik menších týmů v jiných sériích. Když Red Bull začínal v F1, byl také menším týmem. Náš podíl na příjmech F1 byl drobný v porovnání s tím, jaký je dnes. Vše záleží na promotérovi, on rozhoduje, jakým způsobem bude příjmy rozdělovat a kolik chce platit jednotlivým týmům.“
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.