Giancarlo Minardi se domnívá, že o titulu mistra světa se rozhodne už v Brazílii, výkon vozů Williams v USA ho zklamal.
Giancarlo Minardi, bývalý majitel stáje F1, se s uznáním vyjádřil na adresu Lewise Hamiltona po jeho triumfu v texaském Austinu. „Lewis Hamilton je skutečný dravec. Poté, co v kvalifikaci ztratil blízký kontakt se svým týmovým kolegou, předvedl v závodě předjížděcí manévr, kterým dal jasně najevo, kdo je v současnosti v Mercedesu lepším jezdcem. Teď má náskok 24 bodů (v Brazílii a Abú Zabí jde ještě o 75 bodů) a už o příštím víkendu se může mezi ním a Nicem Rosbergem definitivně rozhodnout o letošním titulu mistra světa. V současnosti je už nemůže nikdo jiný ohrozit.“
Minardi nečekal, že jezdce Williamsu předjede Ricciardo, myslel si, že jeden z nich půjde na stupně vítězů. „V tomto závodě mě zklamaly Williamsy. Upřímně, věřil jsem, že Felipe Massa a Valtteri Bottas svedou souboj o třetí místo. Svým skvělým výkonem se na něm objevil Daniel Ricciardo, předvedl skvělá předjíždění. Potvrdil, že je týmovým lídrem týmu, který nepřestává udivovat a úplně vymazal Vettela. Taktice určené pro Sebastiana jsem vůbec nerozuměl, i když nakonec skončil na sedmém místě.“
Pochvala se od Minardiho dostala i jiným jezdůcm – Vergnovi z Toro Rosso a letos netradičně také jezdci z Lotusu. „Lotus podal velmi dobrý výkon – Pastor Maldonado získal deváté místo. Dobře jezdil také Jean-Eric Vergne na desátém místě. Dokázal, že si nezaslouží, aby ho v Toro Rosso odepsali. Ještě může být užitečný z dlouhodobého hlediska a získávat pro tým z Faenzy důležité body. Toro Rosso pomalu stoupá a jeho pomoc by přišla vhod.“
K výkonům Ferrari byl Minardi stručný. „Co se týče Ferrari, Alonso potvrdil pozitivní trend, přičemž tak trochu zesměšňuje Räikkönena. Kimiho bilance proti španělskému jezdci je až zahanbující.“
„Pro úplnost musím vzpomenout i Caterham a Marussii. Musíme si všichni počkat na to, jakým směrem se vydá F1, protože se zatím hodně mluví o třetích týmových vozech a přerozdělení příjmů. Osobně si nemyslím, že třetí vozy by byly dobrým řešením, ale asi si musím všechny problémy dobře v klidu promyslet s určitým odstupem.“
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.