Jules Bianchi je stále v nemocnici v kritickém stavu po jeho strašlivé nehodě během Velké ceny Japonska před čtyřmi týdny.
Francouz utrpěl difuzní axonální poranění mozku, když jeho vůz narazil ve vlhkých podmínkách během 43 kola do odtahového vozidla při závodě v Suzuce, které odstraňovalo Sauber Adriana Sutila, který ve stejné zatáčce havaroval okolo dříve. A to znamenalo předčasný konec závodu. Po té, byl bezprostředně po nehodě převezen do nemocnice. Talentovaný jezdec a chráněnec Ferrari nadále zůstává v nemocnici v japonském Jokaiči.
Bianchi rodina dnes uveřejnila prohlášení o aktuálním stavu jejich syna a pilota Formule 1: "Budou to čtyři týdny tuto neděli od Julesovy nehody. Jeho stav je i nadále klasifikovány lékařskými odborníky jako kritický, ale stabilizovaný. I když nemáme žádné nové informace, jsme si vědomi, že existuje obrovské množství lidí po celém světě, kteří ochotně podporují Julese v jeho největším boji.
"Jules skutečně pokračuje v boji. V této době bude jeho boj pokračovat zde v Jokkaiči. Bereme věci, krok za krokem. Ještě jednou bychom chtěli nabídnout naše upřímné uznání za trpělivost a pochopení k naší rodině v této velmi těžké době. Také jsme si nadále vědomi, že Jules má nejlepší možnou péči v Mie General Medical Center. Místní lékaři, zůstávají v neustálém kontaktu s neurochirurgy na univerzitě La Sapienza v Římě a profesorem Gerardem Saillantem a prezidentem FIA lékařské komise. Budeme poskytovat další nové zprávy jak to jen bude možné.
Do té doby, děkuji vám všem, kteří i nadále udržují Julese ve svých myšlenkách a modlitbách."
McLaren s monopostem MCL39 si získává pozornost výjimečně šetrným zacházením s pneumatikami, obzvlášť v průběhu závodů, což naplno potvrdil i výkon v Miami. Za tímto náskokem může stát chytrý systém chlazení brzd.
Před 75 lety odstartoval na trati v Silverstone první závod mistrovství světa Formule 1, který se stal symbolem poválečné obnovy a začátkem nové éry motorsportu. Alfa Romeo tehdy ovládla stupně vítězů a zrodil se fenomén, který dodnes fascinuje miliony fanoušků po celém světě.
Toto Wolff je přesvědčen, že Lewis Hamilton neztratil své schopnosti, i když se zatím ve Ferrari trápí.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari provází zatím rozpačitý začátek, jelikož vůz týmu neodpovídá jeho jezdeckému stylu. Podle analytika Jolyona Palmera spočívá problém v samotném konceptu monopostu, nikoliv ve strategii nebo týmu.
Formule 1 zveřejnila finální trailer k chystanému filmu s Bradem Pittem v hlavní roli, který se odehrává v prostředí špičkového motorsportu a sleduje návrat bývalého pilota do závodního světa. Snímek slibuje napětí, rivalitu i autentické záběry ze skutečných F1 okruhů.
Šéf Williamsu James Vowles věří, že Formule 1 je blízko příchodu nové americké hvězdy. Podle něj mají Spojené státy čím dál větší vliv na sport jak komerčně, tak z pohledu jezdeckého talentu.
Martin Brundle se zaměřil na to, jak Max Verstappen závodí proti Landu Norrisovi a Oscaru Piastrim. Podle něj je v těchto duelech patrný vzájemný respekt i promyšlenější strategie než vůči jiným soupeřům.
Christian Horner se domnívá, že nové motorové regule pro příští sezónu přinesou Mercedesu výrazné výzvy, a podobný pohled sdílí i řada dalších v paddocku. Jeho názor podpořil i Ford, který očekává, že změny zásadně ovlivní výkonnost týmů.
Mick Schumacher nadále usiluje o návrat do Formule 1 a do své blízkosti přizval zkušeného poradce Dirka Müllera. Ten věří, že Schumacher je dnes mentálně i jezdecky dál než při svém debutu a má šanci znovu prorazit.
Liam Lawson hodnotí svůj start do sezóny 2025 jako slabý, když po čtyřech závodech stále nemá žádné body, přičemž technické problémy a penalizace mu ztěžují šance na lepší umístění. I přesto zůstává optimistický a věří, že s vyhnutím se dalším chybám a zlepšením stability na trati přijdou lepší výsledky.
Lewis Hamilton dojel v Miami až osmý a jeho závod poznamenaly napjaté rádiové výměny i nejistota v taktice. Podle novináře Ferreta však vztahy ve Ferrari zůstávají harmonické a napětí mezi jezdci je přirozené vzhledem k jejich ambicím.
Lewis Hamilton čelí kritice za své rádiové komentáře během Velké ceny Miami, které rozladily tým Ferrari i veřejnost. Podle bývalého pilota F1 Ralfa Schumachera měl britský jezdec projevit více pokory a omluvit se, místo aby vše shazoval na sarkasmus.