Týmy o víkendu čeká ve Spojených státech 17. závod letošní sezóny. Williams chce opět dobýt pódium a vzdálit se Ferrari v šampionátu konstruktérů.
Valtteri Bottas má americký okruh rád: "Austin je skvělou tratí, jednou z nejlepších v kalendáři. Město je hezké, fanoušci a atmosféra výborná, proto jde o jedno z nejlepších míst v sezóně. Odtamtud mám příjemné vzpomínky, protože jsem v Austinu v minulé sezóně získal své první body v F1."
Finský jezdec, jenž v předchozím závodě v Soči dojel třetí, poté uvádí, s čím s Williamsem do Velké ceny Spojených států jdou: "Rozhodně máme za cíl být opět na pódiu a zvýšit mezi konstruktéry náš náskok na Ferrari. Všichni se před Texasem cítí dobře, takže by to měla být zábava."
O tamějším okruhu jeho týmový kolega Felipe Massa říká: "Trať v Austinu je skvělá, protože obsahuje skutečnou směsici rychlých a pomalých zatáček s velmi technickými pasážemi. První sektor je velmi rychlý, podobný Suzuce. Má dlouhou rovinku, která nám poskytuje příležitost k předjíždění.
Z pohledu jízdy jde o zábavnou trať a my na ni můžeme získat dobrý výsledek. Austin je také opravdu skvělým místem nadšeným pro Formuli 1. Doufejme tedy v dobrý víkend," přeje si Brazilec, kterému zatím patří až devátá pozice v šampionátu.
Bude Williams v Austinu opět ukazovat Ferrari záda? (foto: Williams F1 Team)
Ředitel výkonnosti Williamsu Rob Smedley k okruhu dodává: "Austin je vždy výzvou a opravdu dobrým okruhem. Má dobré rozvržení včetně velmi rychlé části po startu. Dobře vyvážené auto je důležité pro to, abyste byli rychlí v prvním sektoru. V závislosti na směsi pneumatik mohou mít pomalejší části vliv na drolení pneumatik, takže to budeme muset monitorovat. Jde o dobrou trať pro testování všech hledisek vozu.
Počasí vždy hraje svou roli, protože může být docela chladno, ale někdy také velmi horko. Trať se během závodního víkendu hodně zlepšuje, což znamená, že musíme na tyto změny rychle reagovat. S oběma vozy ke konci závodu opět cílíme na body."
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.
Valtteri Bottas prozradil nové detaily o svém přechodu do týmu Cadillac, který se chystá na vstup do Formule 1.
Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.
Carlos Sainz po událostech v Singapuru promluvil o svých pocitech po nepříjemné diskvalifikaci a o aktuálním vztahu k týmu.
George Russell má za sebou úspěšnou sezónu v roli týmové jedničky Mercedesu, přesto stále nepodepsal novou smlouvu.