Nico Hülkenberg vysvětluje, proč prodloužil smlouvu u Force Indie a proč se z dlouhodobého hlediska vidí u top týmu.
Budoucnost Němce v F1 je zajištěna, před podpisem byl spojován i s přestupem do WEC, avšak nakonec prodloužil s Force India. Přestup do některého z top týmů mu sice opět nevyšel, avšak Force India je asi nejefektivnějším týmem ve startovním poli.
Rozhodnutí prý nebylo "nikterak náročné", protože "neměl moc dalších možností". Po sezoně 2013 přestoupil ze Sauberu do Force Indie, kde se rozhodl setrvat: "Pro mě je dobré, že budu mít konečně stabilní prostředí a nebudu muset měnit tým. Až doposud to v tomto ohledu bylo komplikované."
"Se svými výkony se nemám kam skrývat. Můj čas v top týmu příjde. Do té doby chci podávat své výkony, odvádět dobrou práci a užívat si to," říká Nico Hülkenberg. Dobré výkony teď od něj i Sergia Péreze tým potřebuje, protože v Rusku přišel o svoji pozici v Poháru konstruktérů na úkor McLarenu, za kterým zaostává o 20 bodů.
Hülkenberg věří, že si Force India může od McLarenu vzít pozici zpět (foto: Sahara Force India)
"Jsem přesvědčen o tom, že ještě můžeme opět zaútočit [na McLaren]. To neznamená, že budeme vyhrávat. Ale pozice, ve které jsme byli zkraje roku, kdy jsme dokázali pozlobit i velké týmy, můžeme získat zpět." Dosavadní průběh sezony hodnotí Nico jako "v zásadě pozitivní".
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.