Nico Hülkenberg vysvětluje, proč prodloužil smlouvu u Force Indie a proč se z dlouhodobého hlediska vidí u top týmu.
Budoucnost Němce v F1 je zajištěna, před podpisem byl spojován i s přestupem do WEC, avšak nakonec prodloužil s Force India. Přestup do některého z top týmů mu sice opět nevyšel, avšak Force India je asi nejefektivnějším týmem ve startovním poli.
Rozhodnutí prý nebylo "nikterak náročné", protože "neměl moc dalších možností". Po sezoně 2013 přestoupil ze Sauberu do Force Indie, kde se rozhodl setrvat: "Pro mě je dobré, že budu mít konečně stabilní prostředí a nebudu muset měnit tým. Až doposud to v tomto ohledu bylo komplikované."
"Se svými výkony se nemám kam skrývat. Můj čas v top týmu příjde. Do té doby chci podávat své výkony, odvádět dobrou práci a užívat si to," říká Nico Hülkenberg. Dobré výkony teď od něj i Sergia Péreze tým potřebuje, protože v Rusku přišel o svoji pozici v Poháru konstruktérů na úkor McLarenu, za kterým zaostává o 20 bodů.
Hülkenberg věří, že si Force India může od McLarenu vzít pozici zpět (foto: Sahara Force India)
"Jsem přesvědčen o tom, že ještě můžeme opět zaútočit [na McLaren]. To neznamená, že budeme vyhrávat. Ale pozice, ve které jsme byli zkraje roku, kdy jsme dokázali pozlobit i velké týmy, můžeme získat zpět." Dosavadní průběh sezony hodnotí Nico jako "v zásadě pozitivní".
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.