Nico Hülkenberg vysvětluje, proč prodloužil smlouvu u Force Indie a proč se z dlouhodobého hlediska vidí u top týmu.
Budoucnost Němce v F1 je zajištěna, před podpisem byl spojován i s přestupem do WEC, avšak nakonec prodloužil s Force India. Přestup do některého z top týmů mu sice opět nevyšel, avšak Force India je asi nejefektivnějším týmem ve startovním poli.
Rozhodnutí prý nebylo "nikterak náročné", protože "neměl moc dalších možností". Po sezoně 2013 přestoupil ze Sauberu do Force Indie, kde se rozhodl setrvat: "Pro mě je dobré, že budu mít konečně stabilní prostředí a nebudu muset měnit tým. Až doposud to v tomto ohledu bylo komplikované."
"Se svými výkony se nemám kam skrývat. Můj čas v top týmu příjde. Do té doby chci podávat své výkony, odvádět dobrou práci a užívat si to," říká Nico Hülkenberg. Dobré výkony teď od něj i Sergia Péreze tým potřebuje, protože v Rusku přišel o svoji pozici v Poháru konstruktérů na úkor McLarenu, za kterým zaostává o 20 bodů.
Hülkenberg věří, že si Force India může od McLarenu vzít pozici zpět (foto: Sahara Force India)
"Jsem přesvědčen o tom, že ještě můžeme opět zaútočit [na McLaren]. To neznamená, že budeme vyhrávat. Ale pozice, ve které jsme byli zkraje roku, kdy jsme dokázali pozlobit i velké týmy, můžeme získat zpět." Dosavadní průběh sezony hodnotí Nico jako "v zásadě pozitivní".
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.