Robert Fernley se obává, že budou muset skončit ještě i další týmy F1 pokud se urychleně něco nezmění v rozdělování příjmů.
Z tábora Force India je stále slyšet kritika na základní struktury F1. Tým má v první řadě problém s tzv. 'Strategickou skupinou', která rozhoduje prakticky o všech strategických věcech, avšak skládá se pouze ze 6 týmů. Mezi ně Force India nepatří, stejně jako mezi ně nepatří Caterham nebo Marussia.
Robert Fernley, zástupce šéfa týmu u Force Indie, opět apeluje na Bernieho Ecclestona a lidi kolem něj, aby zvážili změny v pravidlech, aby tak umožnili i menším týmům větší konkurenceschopnost: "Pouze pět týmů má v F1 možnost vyjádřit se. A pokud to takto zůstane, přijdeme o další týmy..." říká pro 'The Telegraph'.
V roce 2015 by se však Force India měla zařadit po bok Ferrari, McLarenu, Red Bullu, Mercedesu a Williamsu a stát se členem Strategické skupiny, místo by jí měl přepustit Lotus. V očích týmů se však již delší dobu mělo něco změnit: "Pokud bychom jenom jednou snížili náklady nebo upravili rozdělení peněz v F1, nemuseli jsme o Caterham a Marussii přijít," poznamenává Brit.
Force India je hlasitým odpůrcem zavedených standardů v F1 (foto: Sahara Force India)
Odstoupení malých týmů ho však nepřekvapuje: "V roce 2010 jsme měli tři nové týmy. Jenže všechny tři musely dříve či později 'hodit do ringu ručník'. Je to tedy opravdu ožehavý signál pro celou F1."
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.