Stáj Force India dnes potvrdila, že s Nicem Hülkenbergem prodloužila smlouvu a že za ní tedy bude talentovaný německý pilot závodit i v příští sezóně Formule 1.
Hülkenberg k Force Indii přestoupil před letošní sezónou ze Sauberu a zažil zatím nejúspěšnější sezónu ve své kariéře. V dosavadních 13 velkých cenách nasbíral 76 bodů, čtyřikrát dojel na pátém místě (Malajsie, Bahrajn, Monako a Kanada).
Indická stáj si jej proto hodně cení: "Všichni jsou v týmu potěšeni tím, že Nico zůstává u Force Indie v příští sezóně. Hodnotíme jej velmi vysoce a letos odvádí ohromnou práci, když pravidelně sbírá v šampionátu klíčové mistrovské body," říká majitel týmu Vijay Mallya.
"Známe jej extrémně dobře: je skutečným závodníkem a ví, jak tým motivovat. Jsem přesvědčen, že patří k největším talentům na roštu, a jsem hrdý na to, že bude pokračovat v závodění v barvách Force Indie," pokračuje indický milionář.
Nico Hülkenberg čekal na zavolání špičkových týmů, ale opět mu nezbylonic jiného, než si "plácnout" s Force Indií (foto: Sahara Force India)
A co na prodloužení svého kontraktu říká Hülkenberg? "Je dobré, že mohu potvrdit své plány pro příští sezónu. Tohle je tým, který velmi dobře znám. Zažili jsme spolu skvělý rok s některými zvláštními výsledky. Tým má velké ambice a já věřím, že příští rok budeme mít opět konkurenceschopný balík.
V Mercedesu máme silného partnera a všichni v týmu jsou motivováni a hladoví po dalším úspěchu. Mám před rokem 2015 dobrý pocit a máme být z čeho nadšeni, když se pokusíme stavět na výsledcích, které jsme dosáhli v letošním roce," dodává německý jezdec.
Force Indii patří momentálně v šampionátu šestá příčka, na kterou se v Rusku propadla za McLaren, na který ztrácí 3 závody před koncem 20 bodů. Loni skončila také šestá, nasbírala však pouze 77 bodů, tj. zatím o 46 méně než letos.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.