Sportovní ředitel McLarenu Eric Boullier potvrzuje, že jezdecké složení stále hodlají oznámit před posledním závodem v Abú Zabí.
McLaren stále vyhodnocuje své možnosti. S přestupem do Wokingu je spojován Fernando Alonso, který již oznámil svůj odchod z Ferrari. Nyní se snaží dohodnout na podobě nové smlouvy, která by měla obsahovat výkonnostní klauzuli umožňující mu po roce odejít, přestože by si tým přál minimálně dvouletý závazek.
Boullier však pro ESPN odmítá cokoliv naznačit: "Ano, doufám, že naše rozhodnutí ohledně jezdecké sestavy vyřešíme před koncem sezóny. Je pravda, že to trvá o něco déle, než by možná muselo, ale stále ho plánujeme učinit do konce sezóny."
Kvůli Alonsově zájmu čelí nejistotě Jenson Button, podle Boulliera má však stále šanci: "Chápu, že se nemusí cítit pohodlně a pochopitelně si dělá obavy o svou budoucnost. Ale znovu: žel šéfem McLaren Racing jsem já a my musíme vybudovat ten nejlepší tým a piloti jsou pro naši diskusi samozřejmě velmi důležití."
"O Jensonovi více než přemýšlíme, aby s námi dlouhodobě zůstal. Stále však zkoumáme, co bychom chtěli udělat s naší jezdeckou sestavou, až budeme mít k dispozici všechna data," pokračuje závodní ředitel McLarenu.
Vystřídá Jensona Buttona u McLarenu Fernando Alonso z Ferrari? (foto: McLaren)
Nepomohou poslední výborné výkony Buttona zvrátit rozhodnutí McLarenu? V Japonsku dojel Brit pátý a naposledy v Rusku dokonce čtvrtý. "Tyto úvahy nejsou na pořadu dne, abych byl upřímný. Známe Jensonovu hodnotu a víme, že je mistrovskými pilotem a už se stal šampionem. Nepotřebujeme, aby na trati předváděl extra práci, aby si zachránil své místo."
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.