Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Ruska sportovně popřál Mercedesu k zisku titulu mezi konstruktéry. Varuje jej ale, že jej v příští sezóně díky zlepšení pohonné jednotky Renaultu čeká mnohem náročnější bitva.
Red Bull po čtyřech letech na výsluní v F1 přišel o svou neporazitelnost. Je si ale jistý, že se po letošním výpadku otřepe a příští rok Mercedesu, který si včera po dalším double předčasně zajistil titul, řádně zatopí.
"Trochu nám trvalo, než se nám podařilo věci vyřešit. Ve skutečnosti se to táhlo od února. Při vší upřímnosti Mercedes odvedl tento rok nejlepší práci. To vás motivuje - víte, kolik práce to stojí vyhrát mistrovství světa. A vyhrát ho čtyřikrát po sobě, to je ohromný úspěch," připomíná nedávné úspěch svého týmu.
"My jsme měli katastrofální rok, přesto jsme však stále druzí. Jsme jediným dalším týmem, který vyhrál velkou cenu - dokonce letos tři. To, jak jsme se v této sezóně dokázali zotavit a to, že jsme dokázali odsunout jejich oslavy až tak daleko ke konci sezóny, je podle mě velkým výsledkem samo o sobě.
Pohonné jednotky se snad vyrovnají, takže bychom jim v příští sezóně měli dokázat bitvu řádně ztížit," dodává šéf Red Bull, který v průběhu sezóny investoval hodně zdrojů do společnosti Renault Sport F1, která jim dodává pohonné jednotky, a stal se tak jejím továrním týmem. Bude se tak těšit z exkluzivní podpory, podobně jako tomu bude u McLarenu díky Hondě či u Mercedesu a Ferrari, kteří si staví motory i šasi pod jednou "střechou."
Vedení Mercedesu s trofejemi - zleva Toto Wolff, Paddy Lowe a Niki Lauda(foto: Mercedes AMG F1 Team)
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.