Podle Jose Verstappena je důležité, že jeho syn Max získá v Suzuce ponětí o tom, co všechno znamená závodní víkend v F1
V japonské Suzuce se stal 17letý Max Verstappen nejmladším jezdcem v historii F1, který se účastnil oficiálního programu velké ceny. I když mladý Holanďan musel skončit své vystoupení ve voze stáje Toro Rosso předčasně kvůli problémům s motorem, jeho otec, bývalý jezdec F1, Jos Verstappen byl s debutem svého syna spokojen. Jos Verstappen: „Max byl poprvé v Suzuce a poprvé seděl za volentem tohoto vozu. Je známo, jak složitý je japonský okruh. Vzhledem k tomu se domnívám, že odvedl dobrou práci. Nevím, co se stalo s motorem, ale Max musel kvůli problémům s ním zastavit vůz. Tým si určitě všechno zanalyzuje, aby našel příčinu poruchy.Důležité je, aby Max strávil za volantem co nejvíc času, vždyť dnes jezdci nemají tolik příležitostí pracovat na okruhu. Účastní se také volných tréninků v Austinu, Brazílii a Abú Zabí. V Soči volný trénink vynechá, protože pojede v italské Imole závod Formule 3.Max jel rychle od prvního kola. Bez ohledu na okruh, na kterém jede a na vůz, ve kterém jede, dokáže dosahovat rychlé časy – to je jeho silná stránka. Max má veliký talent a rychle se učí, proto bylo dnes velmi důležité, že získá dojem o tom, co znamená závodní víkend v F1.“
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.