Kimi Räikkönen řekl, že se konečně aklimatizoval ve voze Ferrari pro rok 2014, dokáže se dostat na vrchol setupu a také dokáže zvládnout problémy s ovládáním vozu, které ho zlobily zkraje roku.
"V Singapuru jsme konečně měli rychlost na to, abychom v kvalifikaci dali rychlé měřené kolo, když se auto chovalo tak, jak jsem doufal, že se chovat bude," řekl Kimi Räikkönen pro oficiální stránky týmu Ferrari. "Byla jen škoda, že jsme nemohli maximalizovat výkonnost auta kvůli menšímu problému před posledním rychlým kolem [v Q3].
To znamenalo, že jsme toho v závodě nemohli moc udělat, protože jsem ale uvízl v provozu, tak jsem nemohl využít moji rychlosti. Ale pozitivní věcí tohoto víkendu pro mě bylo, že jsem měl z auta konečně dobrý pocit. To je něco, na co jsem letos čekal dlouho."
Kimi také připustil, že ještě neví, jak na tom bude Ferrari s rychlostí ve srovnání se svými soupeři tento víken v Japonsku, ale jeho slov technická Suzuka sedí jeho jezdeckému stylu - což dokazují i jeho dřívější úspěchy na této trati.
"Je to okruh hodně o výkonu, ale také technicky hodně náročný, takže se těšíme na to, jak tam naše auto pojede ve srovnání s týmy z čela. Suzuku mám hodně rád. Je to okruh ze staré závodnické školy, tento typ mi vždy dává ten nejlepší pocit. Řekl bych, že mým nejoblíbenějším je Spa-Francorchamps, ale Suzuka je v mém hodnocení velmi blízko.
Až na moje úplně první vystoupení v Japonsku a v Suzuce, když jsem jezdil pro Sauber a musel jsem odstoupit po nehodě s Alesim, tak jsem v Japonsku dojel každý závod a získal také několik opravdu dobrých výsledků. Vítězství v roce 2005 bylo jednou z mých vůbec nejlepších jízd."
Ačkoliv Kimi letos bodoval ve všech závodech až na čtyři, tak v bodovém srovnání s týmovým kolegou, Fernandem Alonsem, dost ztrácí. Mistr světa z roku 2007 je v průběžném pořadí s 45 body na kontě až 11., to mistr světa z let 2005 a 2006 je 133 body čtvrtý.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.