Kimi Räikkönen řekl, že se konečně aklimatizoval ve voze Ferrari pro rok 2014, dokáže se dostat na vrchol setupu a také dokáže zvládnout problémy s ovládáním vozu, které ho zlobily zkraje roku.
"V Singapuru jsme konečně měli rychlost na to, abychom v kvalifikaci dali rychlé měřené kolo, když se auto chovalo tak, jak jsem doufal, že se chovat bude," řekl Kimi Räikkönen pro oficiální stránky týmu Ferrari. "Byla jen škoda, že jsme nemohli maximalizovat výkonnost auta kvůli menšímu problému před posledním rychlým kolem [v Q3].
To znamenalo, že jsme toho v závodě nemohli moc udělat, protože jsem ale uvízl v provozu, tak jsem nemohl využít moji rychlosti. Ale pozitivní věcí tohoto víkendu pro mě bylo, že jsem měl z auta konečně dobrý pocit. To je něco, na co jsem letos čekal dlouho."
Kimi také připustil, že ještě neví, jak na tom bude Ferrari s rychlostí ve srovnání se svými soupeři tento víken v Japonsku, ale jeho slov technická Suzuka sedí jeho jezdeckému stylu - což dokazují i jeho dřívější úspěchy na této trati.
"Je to okruh hodně o výkonu, ale také technicky hodně náročný, takže se těšíme na to, jak tam naše auto pojede ve srovnání s týmy z čela. Suzuku mám hodně rád. Je to okruh ze staré závodnické školy, tento typ mi vždy dává ten nejlepší pocit. Řekl bych, že mým nejoblíbenějším je Spa-Francorchamps, ale Suzuka je v mém hodnocení velmi blízko.
Až na moje úplně první vystoupení v Japonsku a v Suzuce, když jsem jezdil pro Sauber a musel jsem odstoupit po nehodě s Alesim, tak jsem v Japonsku dojel každý závod a získal také několik opravdu dobrých výsledků. Vítězství v roce 2005 bylo jednou z mých vůbec nejlepších jízd."
Ačkoliv Kimi letos bodoval ve všech závodech až na čtyři, tak v bodovém srovnání s týmovým kolegou, Fernandem Alonsem, dost ztrácí. Mistr světa z roku 2007 je v průběžném pořadí s 45 body na kontě až 11., to mistr světa z let 2005 a 2006 je 133 body čtvrtý.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.