Odborný poradce Helmut Marko vytváří tlak na dominující Mercedes. Klid mezi jejich piloty je jen zdánlivý a kvůli nízké spolehlivosti podle něj ještě mohou přijít o mistrovský titul.
Mercedes má na čele šampionátu konstruktérů náskok 174 bodů, v šampionátu jezdců ale Daniel Ricciardo na třetím místě ztrácí na vedoucího Lewise Hamiltona "jen" 60 bodů, což jej vzhledem k 50bodové odměně ve finále v Abú Zabí ještě stále drží teoreticky ve hře.
Marko toho využívá a snaží se slovně rozhodit své letošní největší rivaly: "Klid mezi piloty Mercedesu není skutečný. Hamilton budou s Rosbergem znovu bok po boku, a až před sebou uvidí titul, nebudou pro ně existovat žádná pravidla. A když Stříbrné šípy znovu vybouchnout, budeme připraveni na to, abychom je porazili."
Doufá také, že si Mercedes udrží svůj nízký standard ve spolehlivosti, na kterou v Singapuru doplatil Rosberg. "Jejich další ztráty hrají v náš prospěch v bitvě o šampionát. Mercedes může titul stále zahodit," dodává pro Bild.
Stav součástí pohonných jednotek: spolehlivost může rozhodnout, Red Bull na tom všakz pohledu použitých součástí není lépe než Mercedes
Hamilton kvůli technickým problémům letos zatím nedokončil tři závody, jeho týmový kolega Rosberg dva. Šampionát pokračuje o víkendu Velkou cenou Japonska, do konce sezóny zbývá včetně ní odjet již jen pět závodů. Vzhledem k rychlostnímu náskoku Mercedesu je ale velmi nepravděpodobné, že by je Red Bull ještě dokázal porazit.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.