McLaren našel důvod, proč byla láhev s vodou ve voze Kevina Magnussena v rámci GP Singapuru natolik horká, že jezdec musel po závodě vyhledat lékařské ošetření.
Důvod problémů Kevina Magnussena v Singapuru byl nalezen. V chladícím systému jeho McLarenu se startovním číslem 20 selhalo těsnění jeho chladiče. To způsobovalo enormní horko v kokpitu, což přivedlo vodu v jeho láhvi s vodou až k varu. I přes tuto nepříjemnost dokázal dojet Dán do cíle na desátém místě a získat tak jeden bod.
Ke konci závodu se už Magnussen musel hodně snažit, aby vůbec dojel do cíle závodu. Nicméně po konci Grand Prix musel vyhledat lékařskou pomoc. McLaren po závodě ihned začal se zjišťováním toho, co problém způsobilo, protože telemetrická data nevykazovala žádnou anomálii.
Po analýze vozu po závodu přišel tým na poškozené těsnění chladiče. Díky tomu šel přes chladič teplý vzduch od motoru přímo na Kevina do kokpitu. U McLarenu už také vědí, proč těsnění selhalo. "Co se týče problému na voze Kevina, tak už je nám vše jasné. Už se to nebude opakovat," řekl závodní ředitel McLarenu Eric Boullier. Kromě toho také tým čeká na reakci od dodavatele motorů, společnosti Mercedes, ohledně selhání pohonné jednotky ve voze Jensona Buttona. "Co se Jensona týče, tak ještě nemáme všechny odpovědi. Zatím je pouze jasné, že to byl problém v oblasti elektriky."
Kevinovi bylo v Singapuru pořádné horko, už by se to nemělo opakovat(foto: McLaren)
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.
Výkonnostní propad Red Bullu s monopostem RB21 nabírá na obrátkách – po sérii nepřesvědčivých výsledků se tým propadl až na čtvrtou příčku Poháru konstruktérů.
Svět Formule 1 celý týden žije odchodem Christiana Hornera z Red Bullu. Své stanovisko k této události už vyjádřil i jeden z mistrů světa.
Will Buxton a Jennie Gow se zamýšlejí nad tím, kam by mohla vést další kariérní cesta Christiana Hornera, pokud by opustil Red Bull. Zvažují jak jeho možný přesun do vedení F1, tak i variantu dočasného ústupu z veřejného prostoru.