Podle šéfa závodního týmu McLaren, Erica Boulliera, už je v současnosti až moc pozdě na prosazení myšlenky třetích vozů pro sezonu 2015.
7. září napsal na twitter Adam Parr, bývalý CEO Williamsu, že v sezoně 2015 bude stát na startu jenom 8 závodních týmů, z nichž některé nasadí třetí vozy. Nápad ohledně třech vozů na tým už koluje v prostředí F1 dlouho a tento tweet znovu rozpoutal debatu.
Ani Bernie Ecclestone nechtěl vyloučit tuto možnost, to závodní šéf McLarenu, Eric Boullier, tímto nápadem nadšen není: "Tato debata je v nevhodnou dobu. Pokud by vyvstala potřeba a nutnost pomoct Formuli 1 tím, že nasadíme třetí vozy, pak to uděláme. Ale zatím vyčkáme, co se stane."
Kromě otázky financí je totiž třeba vzít v potaz i otázku času. Podle Boulliera je totiž již dost pozdě na to, aby tato myšlenka byla prosazena, navíc když nová sezona začíná už 15. března. "Přesvědčit jezdce, to by bylo snad to nejjednodušší. Ale připravit třetí šasi, naplánovat logistiku a zajistit lidi kolem, to by potřebovalo minimálně šest měsíců," odhalil Eric ve čtvrtek na telekonferenci.
Dle šéfů McLarenu a Mercedesu se dočkáme i příští rok pouze dvou vozů z jednoho týmu(foto: McLaren)
Také Toto Wolff není myšlenkou třetích vozů příliš nadšen: "Nejsem fanoušek třetích aut, která by znamenala další náklady, které by se nedaly refinancovat. A také si nemyslím, že se dočkáme situace, kdy by mělo být na startovním roštu méně než 20 aut," odkázal Rakušan na reguli, která celou současnou debatu vyvolala.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.