McLaren dnes podle deníku The Mirror přišel o sponzorskou smlouvu v hodnotě takřka 5,5 miliardy korun.
Bernie Ecclestone McLarenu údajně přetáhl jejich dlouholetého sponzora, společnost Johnnie Walker. Britský tým přitom už 18 měsíců marně hledá nového titulárního sponzora, který by nahradil Vodafone, který je sponzoroval dříve. Místo toho, aby společnost Diageo, pod kterou Johnnie Walker patří, rozšířila svoje aktivity u McLarenu, tak se rozhodla stát oficiláním sponzorem celého sportu.
Toto rozhodnutí zcela určitě nepotěšilo šéfa skupiny McLaren, Rona Dennise. McLaren měl přitom už dávno oznámit nového titulárního sponzora. Dřívě během tohoto roku navíc oznámil Hugo Boss, který byl dlouholetým sponzorem McLarenu, že přechází k Mercedesu. McLarenu navíc v poslední době klesají příjmy, nicméně pro příští rok může počítat s penězmi od Hondy - asi 3,5 miliardy CZK.
Je třeba si ale uvědomit, že možným důvodem nezájmu sponzorů je to, že McLaren v F1 zažívá velmi složité období, když poslední závod vyhrál v listopadu 2012! Tým zatím také neoznámil jezdecké složení pro příští rok.
Buttonovi u týmu končí smlouva ke konci roku. Nedávno se šampion z roku 2009 vyjádřil také poměrně negativně ohledně možnosti třetích aut v jednotlivých týmech. "Mluvím s Ronem docela dost. Všechno se dobře pohybuje. Nebojím se ničeho. Byl bych radši, kdybych nemusel přemýšlet o tom, že jedinou cestou k tomu, že bude moje kariéra pokračovat i příští rok, jsou týmy se třemi vozy. Mám rád Formuli 1 takovou, jaká je," říká Jenson Button.
Aktualizace: Tým tuto zprávu oficiálně popírá - Johnie Walker podle něj hodlá ve spolupráce i nadále pokračovat: "Johnie Walker zůstává našim důležitým a cenným sponzorem." McLaren již požádal britská média o úpravu.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.