Kevin Magnussen musel po GP Singapuru vyhledat lékařské ošetření, když byl lehce popálen poté, co v kokpitu jeho vozu bylo extrémní teplo.
Dánský mladík dokázal dojet desátý a získat tak jeden bod. Poté zvládl dát ještě pár rozhovorů před tím, než musel vyhledat lékařskou pomoc. "Bylo to těžké, velice těžké. Alespoň máme jeden bod. Nevím, jestli bylo něco špatně, ale moje sedadlo bylo hodně horké, takže musíme prověřit, co se stalo. Nemohl jsem ani pít vodu. Je to ten nejtěžší bod, který jsem kdy vyjel. Je to lepší než nic," říká Kevin Magnussen.
Závodní ředitel McLarenu, Eric Boullier, dodal, že to pro jezdce muselo být velice náročné, když už i tak bojoval s přehřívajícími se pneumatikami. "S tím zraněním byl vystaven velkému tělesnému diskomfortu, když se kokpit jeho vozu začal přehřívat, tak musel držet ruce ve vzduchu, napřed jednu a pak druhou, aby nasměroval chladnější vzduch na svoje rukávy a do své kombinézy. Bylo to pro něj neuvěřitelně bolestnou komplikací.
Nakonec po neuvěřitelně statečné jízdě v extrémně náročných podmínkách byl schopen vybojovat pro tým jeden bod. Byla to slabá útěcha, ale ukazuje to na jeho ohromný bojovný duch a za to ho chválím."
Studeného vzudchu se Magnussenovi dnes nedostávalo (foto: McLaren)
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.
Výkonnostní propad Red Bullu s monopostem RB21 nabírá na obrátkách – po sérii nepřesvědčivých výsledků se tým propadl až na čtvrtou příčku Poháru konstruktérů.
Svět Formule 1 celý týden žije odchodem Christiana Hornera z Red Bullu. Své stanovisko k této události už vyjádřil i jeden z mistrů světa.
Will Buxton a Jennie Gow se zamýšlejí nad tím, kam by mohla vést další kariérní cesta Christiana Hornera, pokud by opustil Red Bull. Zvažují jak jeho možný přesun do vedení F1, tak i variantu dočasného ústupu z veřejného prostoru.
Bývalý jezdec Red Bullu Sergio Perez nezavřel dveře za svou formulovou kariérou. Aktuálně jedná s několika stájemi a hledá cestu zpět na startovní rošt. Zda se mu podaří najít konkurenceschopné místo, ukážou následující týdny.
Budoucnost Franca Colapinta v programu Alpine se před nadcházející Velkou cenou Belgie dostává do nejistoty. Talentovaný argentinský jezdec, který byl dosud považován za jednu z nadějí francouzského týmu, může čelit změnám, jež by mohly ovlivnit jeho další směřování v motorsportu.
Den po tréninku na simulátoru Red Bullu se Max Verstappen opět přesunul. Nizozemec zamířil na místo, kde se náhodou nebo ne nachází i jachta Tota Wolffa.