Nico Rosberg zatím hledá správné nastavení svého Mercedesu a uvedl, že před sebou mají ještě kus práce.
Nico Rosberg ve druhém tréninku nedokončil rychlá kvalifikační kola kvůli nehodě Pastora Maldonada, která znamenala červenou vlajku. Němec tak nemohl dojet druhou polovinu svého rychlého kola.
"'Byla to škoda a nedokončili jsme všechno, co bychom chtěli, protože jsem mohl jet naplno jen půl kola. Vím, jak se auto chovalo, takže vím, co zítra dělat, ale nebyl jsem spokojen, takže před sebou máme rozhodně kus práce. Byla to smůla, ale nezbývalo už moc kol a chtěli jsme vyzkoušet, jak by to šlo v závodě."
Důležitý bude i rozdíl mezi jednotlivými sadami pneumatik Pirelli, někde až téměř 2 sekundy mezi super-měkkou a měkkou.
"Vypadá to, že mezi pneumatikami bude velký rozdíl, já své kvalifikační kolo nedokončil, takže si nejsem jistý jak velký rozdíl, ale vypadá to až na dvě sekundy. Nevím, co to udělá se strategií, takže si na to musíme sednout."
"Ovlivní to mé nastavení vozu a pokud super-měkké (především zadní) v závodě velmi rychle odejdou, potom to musím ovlivnit svým nastavením zadní části vozu. Budu ale pomalejší v kvalifikaci, takže to chce kompromis," uvedl Rosberg.
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.
Lewis Hamilton jasně prohlásil, že nechce dopadnout jako Fernando Alonso nebo Sebastian Vettel ve Ferrari, kteří nedokázali získat titul. Zdůraznil, že k úspěchu potřebuje nejen odhodlání, ale i silný tým a správnou strategii.
Liam Lawson se o odchodu Christiana Hornera z Red Bullu dozvěděl z médií, ale tvrdí, že to na jeho cíle a soustředění nemá velký vliv. Nové vedení v podobě Laurenta Mekiese a Alana Permaneho vnímá jako stabilní a motivované, což podle něj týmu nijak neškodí.
Gabriel Bortoleto vyzdvihl výkon Nica Hülkenberga, který v Silverstonu senzačně dovezl Sauber na stupně vítězů. Podle něj veterán předvedl klidnou a precizní jízdu, která je velkým impulsem pro celý tým.
Max Verstappen odmítá spekulace o své budoucnosti a soustředí se na aktuální úkoly. Jeho hlavní prioritou je výkon na trati, bez zbytečného rozptýlení.
Navzdory intenzivním spekulacím z minulého měsíce, které naznačovaly, že dny Freda Vasseura v čele Ferrari by mohly být sečteny, se situace zdá být opačná. Ralf Schumacher si myslí opak.
Yuki Tsunoda dostal od Helmuta Marka jasné potvrzení, že u Red Bullu zůstane minimálně do konce sezony 2025. Pro jezdce je to vítaná jistota po dřívějších spekulacích o možných rychlých změnách v sestavě.
Šéf Mercedesu Formule 1 zchladil spekulace o brzkém příchodu Maxe Verstappena do týmu. Přestože se v paddocku neustále šíří zvěsti o možné změně dresu úřadujícího šampiona, Mercedes se zatím drží zdrženlivého postoje.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.