Monisha Kaltenbornová tvrdí, že zajistit týmový rozpočet je náročnou výzvou.
V době, kdy Bernie Ecclestone mluví kvůli finančním problémům o možnosti účasti jenom osmi týmů v F1, Moniša Kaltenbornová připouští, že jedním z týmů, který nedokáže garantovat účast v následující sezoně, je Sauber.
Na dotaz, zda může jistě slíbit účast v seriálu F1 v následujícím roce, Kaltenbornová odpověděla: „Plánujeme být i v příští sezoně součásti startovního pole pod stejným jménem – Sauber.“
„Ale zajistit pro tým dostatečný rozpočet je náročnou výzvou. Rozpočty se s novými pravidly zvýšily, z letošního vývoje můžeme profitovat i v budoucnosti. Jenomže rozpočty se v budoucnosti nesníží. Zajistit přítomnost týmu v startovním poli bude nesmírně těžkým úkolem.“
Kaltenbornová odmítla komentovat řeči o probíhajícím prodeji týmu, nebo o nerozhodnosti miliardáře Lawrence Strolla, potenciálního sponzora, ale přiznala, že Sauber je otevřen možnosti mít nového majitele, kdyby se tím zajistila jeho budoucnost.
„Vždycky jsme říkali, že v moderní F1 je nezbytné mít silného partnera, aby byly vozy konkurenceschopné. My jsme otevřeni každé možnosti, když bude partner dobrý a když to bude pro tým pozitivním přínosem.“
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.
Lewis Hamilton se od svého příchodu do Ferrari v roce 2025 potýká s problémy, které budí velkou pozornost. Podle Juana Pabla Montoyi ale nemusí jít jen o výkon jezdce.
Sebastian Vettel podpořil návrat motorů V10 do Formule 1, které podle něj měly nezaměnitelný zvuk a charakter. „Nešlo jen o výkon, ale i o emoce, které dokázaly probudit v každém fanouškovi,“ řekl čtyřnásobný mistr světa.
Pilot Mercedesu upozorňuje, že dosavadní výsledky Andrey Kimiho Antonelliho ve Formuli 1 nemusí plně odrážet skutečný pokrok, kterého mladý nováček během své premiérové sezony dosáhl.
Cadillac se blíží k sestavení své první posádky pro debut ve F1 příští rok a zaměřuje se na kombinaci jezdeckých veteránů s bohatými zkušenostmi.
Sebastian Vettel zpochybnil chystaná pravidla F1 pro rok 2026. Podle něj nemusí zajistit slíbený pokrok ani udržitelnost a hrozí, že kvůli jejich složitosti získají výhodu jen určité týmy.
Po více než deseti letech od svého konce se tým Caterham opět dostává do centra pozornosti s možností návratu do Formule 1.
Bývalý inženýr Maxe Verstappena, Bradley Scanes, odhalil, že jezdec měl taktiku, jak znepříjemnit Lewisovi Hamiltonovi život. Verstappen podle něj využíval plánovaný „power trip“ k testování nervů soupeře.
Podobně jako Michael Schumacher u Mercedesu, i Lewis Hamilton naráží na limity, když jeho styl jízdy nesedí s nastavením vozu Ferrari. Bez dokonalé harmonie mezi jezdcem a monopostem se jeho výkon nedostává na maximální úroveň.
Šéf Mercedesu Toto Wolff věří, že Valtteri Bottas si návrat do Formule 1 zaslouží. Finský závodník se přitom objevuje v souvislosti s týmem Cadillac F1 před jejich debutem v sezóně 2026.
Jonathan Wheatley prohlásil, že tlak spojený s rolí šéfa továrního týmu Audi promění v něco pozitivního. Kick Sauber se mezitím připravuje na přerod v roce 2026.
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.