Kevin Magnussen se nechal slyšet, že se nechystá měnit svůj přístup k závodění v F1 ani s ohledem na penalizaci, kterou dostal v Monze za vytlačení Bottase na Williamsu z tratě.
Pilot McLarenu dostal penalizaci také v závodu v Belgii, kde vytlačil z tratě Alonsa na Ferrari. Po těchto incidentech se mu ale vždy dostalo podpory ze strany týmu, když se za něj postavili CEO McLarenu, Ron Dennis, a závodní ředitel týmu, Eric Boullier. Dle jejich názoru by Dán neměl měnit svůj styl ježdění.
Také Red Bull se veřejně zastal Magnussena po incidentu v Monze a teď se nechal i samotný jezdec slyšet, že nehodlá měnit svůj přístup k závodění i přes rozdílné názory komisařů: "Neměl bych opakovat to, co jsem udělal ve Spa, protože to byla chyba, ze které jsem se poučil. Neudělal jsem nic špatně až na ten pohyb před zatáčkou číslo 5 [Les Combes].
Myslím, že je dobré mít pořádné závodění, já si ho užívám a budu v něm pokračovat. Pochopitelně se pokusím poučit z toho, co se stalo. Myslím ale, že je důležité, že se maximálně snažím vytěžit ze současné situace maximum. To momentálně vyžaduje, abych jezdil tvrdě," říká Kevin Magnussen. FIA před červnovou VC Rakouska řekla, že bude benevolentnější k posuzování jezdeckých standardů.
Nový zlý muž paddocku? (foto: McLaren)
Kevin teď zopakoval, že dle něj byl jeho manévr v Monze, kde donutil vyjet z první šikany ven Bottase s Williamsem, fair: "Nevím, co jsem v Monze udělal špatně. Jenže oni se rozhodli takto uplatnit pravidla a dostal jsem penalizaci. Budu muset pouvažovat nad tím, co se dá změnit. Podle mě šlo o trošku tvrdou penalizaci."
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.
Výkonnostní propad Red Bullu s monopostem RB21 nabírá na obrátkách – po sérii nepřesvědčivých výsledků se tým propadl až na čtvrtou příčku Poháru konstruktérů.
Svět Formule 1 celý týden žije odchodem Christiana Hornera z Red Bullu. Své stanovisko k této události už vyjádřil i jeden z mistrů světa.
Will Buxton a Jennie Gow se zamýšlejí nad tím, kam by mohla vést další kariérní cesta Christiana Hornera, pokud by opustil Red Bull. Zvažují jak jeho možný přesun do vedení F1, tak i variantu dočasného ústupu z veřejného prostoru.
Bývalý jezdec Red Bullu Sergio Perez nezavřel dveře za svou formulovou kariérou. Aktuálně jedná s několika stájemi a hledá cestu zpět na startovní rošt. Zda se mu podaří najít konkurenceschopné místo, ukážou následující týdny.