Valtteri Bottas se nechal slyšet, že pro jeho tým je prioritou porazit v souboji o třetí místo v poháru konstruktérů Ferrari namísto doufání v souboj s Ferrari.
Williams převzal třetí místo od Scuderie Ferrari po závodu v Itálii, kde vyjel třetí a čtvrté místo, zatímco domácí stáji se závod vůbec nepodařil, když získala pouhé dva body zásluhou devátého místa Kimiho Räikkönena.
Před Williamsem je v poháru konstrukérů Red Bull, který sice dojel v Monze až za bílými vozy z Grove (pozice 5 a 6), ale celkově jeho jezdci nasbírali o 93 bodů víc než dvojice Massa/Bottas. Do konce sezony zbývá 6 závodů a podle finského jezdce Williamsu je umístění mezi TOP3 realistický cíl pro jeho tým.
Na otázku, zda-li Williams bude stíhat Red Bull, Valtteri Bottas odpověděl: "To by mohlo být docela obtížné. Víme, že je před námi několik okruhů, na kterých budou velmi, opravdu velmi, silní. Pro nás je prioritou pokusit se porazit Ferrari. Ale nikdy nevíte, co se může stát. My se zaměříme pouze na to, abychom pro tým získali co nejvíc bodů.
Pokud to bude stačit i na to, abychom dostihli Red Bull, pak dobře." Rozdíl mezi Williamsem a Ferrari je po Itálii 15 bodů, avšak poslední dva okruhy (Spa a Monza) vozu FW36 vyhovovaly, následující Singapur bude obtížnější. Bottas v posledních 6 závodech stanul 4 krát na podium, podle něj má ale Williams stále ještě na víc.
Při odjezdu z Evropy je rozdíl mezi Williamsem a Ferrari 15 bodů, jaký bude na konci sezony?(foto: Williams F1 Team)
"Singapur a možná Brazílie pro nás budou obtížné, ale máme za to, že ještě nějaké dobré okruhy přijdou. Stále chceme nasadit nějaké novinky v závěru sezony. Takže na Suzuce, v Abu Dhabi nebo Austinu bychom měli být bez debaty schopni bojovat o podium," zakončil jezdec.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.
Valtteri Bottas prozradil nové detaily o svém přechodu do týmu Cadillac, který se chystá na vstup do Formule 1.
Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.
Carlos Sainz po událostech v Singapuru promluvil o svých pocitech po nepříjemné diskvalifikaci a o aktuálním vztahu k týmu.
George Russell má za sebou úspěšnou sezónu v roli týmové jedničky Mercedesu, přesto stále nepodepsal novou smlouvu.