Finský jezdec Ferrari očekává, že v Singapuru budou červené vozy silnější.
Sergio Marchionne a Luca di Montezemolo poukazovali v minulých dnech na motor Ferrari jako na hlavní důvod slabších výsledků vozů Ferrari F14 T v této sezoně. Kimi Räikkönen se ale domnívá, že zlepšit potřebuje především management elektrické energie v hybridním systému, který tvoří ERS, vždyť právě kvůli ERS musel Fernando Alonso předčasně skončit závod v Monze.
„Myslím si, že ERS nás v závodech znevýhodňuje. Když chceme zvýšit naší rychlost, musíme se podívat právě na tento systém. Náš šestiválec je dobrý, ERS by mohl být lepší. Bohužel jsme letos kvůli zmrazení vývoje nemohli dosáhnout valných výsledků,“ vysvětluje Räikkönen.
„Jsem si jist, že v průběhu zimy se můžeme zlepšit o sto procent. Nějaký pokrok jsme už letos dosáhli, na jedno kolo nejsme na tom až tak špatně v porovnání s Mercedesem. Ale na vzdálenost celého závodu nedokážeme využít ERS takovým způsobem jako oni.“
Räikkönen je rád, že má už za sebou závody ve Spa a Monze, které jsou náročné na motory. „V Singapuru by to mělo být lepší, i když je to těžké něco předpovědět, protože letos jsou s novými vozy všechny závody jiné. Monza byla pro nás těžká, ale to jsme čekali, příští závody by nám měly vyhovovat víc, to je jisté. Nejsou tak dlouhé a rychlé. Očekávám, že o následujícím víkendu budeme silnější."
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.