Finský jezdec Ferrari očekává, že v Singapuru budou červené vozy silnější.
Sergio Marchionne a Luca di Montezemolo poukazovali v minulých dnech na motor Ferrari jako na hlavní důvod slabších výsledků vozů Ferrari F14 T v této sezoně. Kimi Räikkönen se ale domnívá, že zlepšit potřebuje především management elektrické energie v hybridním systému, který tvoří ERS, vždyť právě kvůli ERS musel Fernando Alonso předčasně skončit závod v Monze.
„Myslím si, že ERS nás v závodech znevýhodňuje. Když chceme zvýšit naší rychlost, musíme se podívat právě na tento systém. Náš šestiválec je dobrý, ERS by mohl být lepší. Bohužel jsme letos kvůli zmrazení vývoje nemohli dosáhnout valných výsledků,“ vysvětluje Räikkönen.
„Jsem si jist, že v průběhu zimy se můžeme zlepšit o sto procent. Nějaký pokrok jsme už letos dosáhli, na jedno kolo nejsme na tom až tak špatně v porovnání s Mercedesem. Ale na vzdálenost celého závodu nedokážeme využít ERS takovým způsobem jako oni.“
Räikkönen je rád, že má už za sebou závody ve Spa a Monze, které jsou náročné na motory. „V Singapuru by to mělo být lepší, i když je to těžké něco předpovědět, protože letos jsou s novými vozy všechny závody jiné. Monza byla pro nás těžká, ale to jsme čekali, příští závody by nám měly vyhovovat víc, to je jisté. Nejsou tak dlouhé a rychlé. Očekávám, že o následujícím víkendu budeme silnější."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.