Jenson Button považuje změnu vozu uprostřed závodu za divnou, ale připouští, že závody přímo ve městech můžou přitáhnout nové diváky.
Dnes se v čínském Pekingu jede první závod nové Formule E. Premiéru nové automobilové závodní kategorie bude sledovat jistě i hodně lidí z paddocku F1, už jen z toho důvodu, že do ní přešlo mnoho jezdců z nejsledovanějšího šampionátu. Například Jarno Trulli, Takuma Sato, Nick Heidfeld, Jaime Alguersuari, Charles Pic, nebo Sébastien Buemi. Může Formule E ublížit F1? Podle Alejandra Agaga, jejího šéfa, to není cílem.
„Nejdůležitější je, že skvělí jezdci budou mít příležitost vítězit v závodech. Já jsem maximálně spokojen s tím, že se o naší kategorii mluví jako o automobilovém sportu. Chtít nahradit F1 – to by byl z naší strany špatný přístup. My jí chceme doplnit. Nejde o to dělat něco lépe, nebo hůř, než v F1. Formule E je nezávislá kategorie se svými specifiky.“
„Soutěžit s F1 by ani nebylo správné,“ tvrdí Agag. „My máme vizi, že se budeme věnovat ekologické verzi automobilového sportu, která bude vyhovovat městům, kde se náš šampionát bude jezdit. Nespalujeme žádný benzín, naše závody budou před diváky, kteří žijí ve velkých městech. Nebude potřebné sednout do auta a jet kvůli závodu mimo města a ztrácet čas v hustém provozu.“
Najde si Formule E své publikum?„Jsem o tom maximálně přesvědčen. My volíme jiný přístup k divákům, než v F1. My chceme být přítomní na sociálních sítích, internet bude pro Formuli E velmi důležitý. Svými hlasy můžou fanoušci v průběhu závodu přidat svému favoritovi 50 koní. A s velkým počtem obřích obrazovek ve městě nebudou nuceni si koupit lístek, aby viděli závod přímo na okruhu.“
Jenson Button je trochu skeptický. „Měnit vůz uprostřed závodu (kvůli kapacitě baterií) je trochu divné, ale může to fungovat. Závody se budou jezdit v centrech velkých měst, můžou tedy přitáhnout i diváky, kteří se jinak o automobilový sport nezajímají. I když to nejsou ti opravdoví fanoušci, můžou se na závodech elektrických formulí dobře zabavit.“
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.