Sportovní ředitel McLarenu Eric Boullier popřel zprávu Adama Parra, kterou bez rozmyslu převzala bulvární média. K žádné dramatické změně příští rok dojít nemá.
Bývalý ředitel Williamsu Parr po skončení Velké ceny Itálie na Twitteru napsal: "Tohle je poslední rok Formule 1 takové, jaké ji známe. V roce 2015 bude v šampionátu soutěžit osm týmů, některé do něj vstoupí se třemi vozy."
This is the last year of F1 as we know it. In 2015 eight teams will contest the championship, with several teams entering three cars.
— Adam Parr (@adam_s_parr) September 7, 2014
To však Boullier popírá: "Myslím, že trochu provokuje. Všichni stejně víme, že Formule 1 prochází obdobím změny: od automobilek v minulé dekádě, kdy rozpočty doslova přetékaly přes střechu až do současnosti, kdy se nacházíme v odlišné ekonomické situaci a děláme určité změny.
Existuje tedy potenciálně pár týmů, které se mohou kvůli tomu trápit, a já nevím, jestli stále budou na roštu. Nemyslím si ale, že to klesne na osm týmů a tři vozy na tým příští rok. Rozhodně ne za tak krátkou dobu. Všichni si to podle mě uvědomují, F1 také," vysvětluje Boullier.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.