Sportovní ředitel McLarenu Eric Boullier popřel zprávu Adama Parra, kterou bez rozmyslu převzala bulvární média. K žádné dramatické změně příští rok dojít nemá.
Bývalý ředitel Williamsu Parr po skončení Velké ceny Itálie na Twitteru napsal: "Tohle je poslední rok Formule 1 takové, jaké ji známe. V roce 2015 bude v šampionátu soutěžit osm týmů, některé do něj vstoupí se třemi vozy."
This is the last year of F1 as we know it. In 2015 eight teams will contest the championship, with several teams entering three cars.
— Adam Parr (@adam_s_parr) September 7, 2014
To však Boullier popírá: "Myslím, že trochu provokuje. Všichni stejně víme, že Formule 1 prochází obdobím změny: od automobilek v minulé dekádě, kdy rozpočty doslova přetékaly přes střechu až do současnosti, kdy se nacházíme v odlišné ekonomické situaci a děláme určité změny.
Existuje tedy potenciálně pár týmů, které se mohou kvůli tomu trápit, a já nevím, jestli stále budou na roštu. Nemyslím si ale, že to klesne na osm týmů a tři vozy na tým příští rok. Rozhodně ne za tak krátkou dobu. Všichni si to podle mě uvědomují, F1 také," vysvětluje Boullier.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.