Eric Boullier řekl, že by McLaren mohl být už v pozávodním listopadovém testu v Abú Zabí poháněn motorem Honda.
Šéf Hondy pro motorsport, Yasuhisa Arai, už dříve avizoval, že jejich nová pohonná jednotka bude připravena od prvního předsezónního testu v Jerezu příští rok. Tedy jen pár týdnů před startem nové sezony. Nicméně Boullier teď v rámci GP Itálie řekl, že McLaren poháněný agregátem od Hondy by se mohl objevit na trati ještě před koncem tohoto roku.
"Ano," odpověděl závodní ředitel McLarenu, Eric Boullier. "Není to definitivní. Jistější je, že budeme s autem McLaren-Honda jezdit v Jerezu. Zůstává ale otevřená možnost, že když vše půjde podle plánu, tak by to mohlo být i dříve. Nebudeme teď dávat definitivní odpověď, protože to sami přesně nevíme. Je velice pravděpodobné, že to bude před Jerezem. Uvidíme."
Arai dříve během tohoto měsíce řekl, že agregát Hondy je připraven na první testy na dynamometru. Jeho odhad byl ale takový, že se do monopostu McLarenu v tomto roce ještě nedostane. "Jsme zcela v rámci našeho vývojového plánu. Náš motor - nebo přesněji naše pohonná jednotka - je připravena na celkovou systémovou kontrolu, ale bez šasi. Stále to bude potřebovat více času dát pohonnou jednotku a šasi dohromady a pak to prověřit s celým autem," řekl Yasuhisa Arai pro oficiální web Formule 1.
"V následujících několika týdnech budeme zkoušet simulace a zkraje příštího roku chceme začít jezdit na trati - velice pravděpodobně v Jerezu. Velice pravděpodobně to bude první příležitost, kdy ukážeme celé auto, motor Hondy a šasi McLarenu - Honda McLaren. Momentálně nemáme žádný plán na sběr dat během zbytku roku 2014. Jerez bude první šancí."
Jen dodejme, že v Abú Zabí se bude testovat 25. až 26. listopadu, tedy dva dny po finálovém závodu letošní sezony.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.