Eric Boullier řekl, že by McLaren mohl být už v pozávodním listopadovém testu v Abú Zabí poháněn motorem Honda.
Šéf Hondy pro motorsport, Yasuhisa Arai, už dříve avizoval, že jejich nová pohonná jednotka bude připravena od prvního předsezónního testu v Jerezu příští rok. Tedy jen pár týdnů před startem nové sezony. Nicméně Boullier teď v rámci GP Itálie řekl, že McLaren poháněný agregátem od Hondy by se mohl objevit na trati ještě před koncem tohoto roku.
"Ano," odpověděl závodní ředitel McLarenu, Eric Boullier. "Není to definitivní. Jistější je, že budeme s autem McLaren-Honda jezdit v Jerezu. Zůstává ale otevřená možnost, že když vše půjde podle plánu, tak by to mohlo být i dříve. Nebudeme teď dávat definitivní odpověď, protože to sami přesně nevíme. Je velice pravděpodobné, že to bude před Jerezem. Uvidíme."
Arai dříve během tohoto měsíce řekl, že agregát Hondy je připraven na první testy na dynamometru. Jeho odhad byl ale takový, že se do monopostu McLarenu v tomto roce ještě nedostane. "Jsme zcela v rámci našeho vývojového plánu. Náš motor - nebo přesněji naše pohonná jednotka - je připravena na celkovou systémovou kontrolu, ale bez šasi. Stále to bude potřebovat více času dát pohonnou jednotku a šasi dohromady a pak to prověřit s celým autem," řekl Yasuhisa Arai pro oficiální web Formule 1.
"V následujících několika týdnech budeme zkoušet simulace a zkraje příštího roku chceme začít jezdit na trati - velice pravděpodobně v Jerezu. Velice pravděpodobně to bude první příležitost, kdy ukážeme celé auto, motor Hondy a šasi McLarenu - Honda McLaren. Momentálně nemáme žádný plán na sběr dat během zbytku roku 2014. Jerez bude první šancí."
Jen dodejme, že v Abú Zabí se bude testovat 25. až 26. listopadu, tedy dva dny po finálovém závodu letošní sezony.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.