Nico Rosberg během tiskové konference v Monze uvedl, že na kolizi se svým týmovým kolegou není pyšný a po shlédnutí záznamu se Hamiltonovi rozhodl omluvit.
Kolize dvou hlavních rivalů ze stejné stáje, kteří patří k hlavním adeptům na titul, byla po Velké ceně Belgie velkým tématem. Po závodě Nico Rosberg trval na tom, že kolize nebyla jeho vina a označil ji za závodní incident.
Mercedes se rozhodl "přijmout disciplinární opatření" a sám Rosberg se nechal slyšet, že změnil názor. "Časem," odpověděl Němec na otázku, kdy otočil.
"Dal jsem si týden na přemýšlení a potom v pátek vše prodiskutoval s týmem. Nakonec jsem se rozhodl, že musím převzít zodpovědnost. Tým mě nemůže donutit k omluvě, rozhodně to přišlo z mé strany poté, co jsem slyšel názory ostatních a podíval se na video. Cítil jsem, že je to moje odpovědnost," přiznal.
"Nebyl jsem pyšný na to, jak závod probíhal a není to hezké slyšet na konci bučení, ale rozumím tomu. Fanoušci ujeli dlouhou cestu, aby viděli vzrušující závody a bitvu mezi mnou a Lewiem - akceptuji to a rozumím."
Zároveň však dodal, že žádné napětí mezi oběma stranami garáže neexistuje. "Celkově je mezi námi během sezóny zdravá rivalita, i v týmu. Proto jsme tam, kde jsme. Máme teď nejlepší auto a jsme nejlepším týmem, protože týmově pracujeme. Pokud to neděláte, nemůžete dominovat a naše situace je toho důkazem. Od začátku bylo zřejmé, že mezi námi nesmí dojít ke kontaktu a z tohoto úhlu pohledu se do budoucna nic nemění a zůstává to stejné," uvedl.
Co se Lewise Hamiltona týče, ten na dotaz, zda může Rosbergovi důvěřovat jen odvětil, že důvěra je velmi silné slovo a přiznal také, že nerozumí rozhodnutí komisařů FIA nepotrestat Rosberga za způsobení nehody.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.