Nico Rosberg během tiskové konference v Monze uvedl, že na kolizi se svým týmovým kolegou není pyšný a po shlédnutí záznamu se Hamiltonovi rozhodl omluvit.
Kolize dvou hlavních rivalů ze stejné stáje, kteří patří k hlavním adeptům na titul, byla po Velké ceně Belgie velkým tématem. Po závodě Nico Rosberg trval na tom, že kolize nebyla jeho vina a označil ji za závodní incident.
Mercedes se rozhodl "přijmout disciplinární opatření" a sám Rosberg se nechal slyšet, že změnil názor. "Časem," odpověděl Němec na otázku, kdy otočil.
"Dal jsem si týden na přemýšlení a potom v pátek vše prodiskutoval s týmem. Nakonec jsem se rozhodl, že musím převzít zodpovědnost. Tým mě nemůže donutit k omluvě, rozhodně to přišlo z mé strany poté, co jsem slyšel názory ostatních a podíval se na video. Cítil jsem, že je to moje odpovědnost," přiznal.
"Nebyl jsem pyšný na to, jak závod probíhal a není to hezké slyšet na konci bučení, ale rozumím tomu. Fanoušci ujeli dlouhou cestu, aby viděli vzrušující závody a bitvu mezi mnou a Lewiem - akceptuji to a rozumím."
Zároveň však dodal, že žádné napětí mezi oběma stranami garáže neexistuje. "Celkově je mezi námi během sezóny zdravá rivalita, i v týmu. Proto jsme tam, kde jsme. Máme teď nejlepší auto a jsme nejlepším týmem, protože týmově pracujeme. Pokud to neděláte, nemůžete dominovat a naše situace je toho důkazem. Od začátku bylo zřejmé, že mezi námi nesmí dojít ke kontaktu a z tohoto úhlu pohledu se do budoucna nic nemění a zůstává to stejné," uvedl.
Co se Lewise Hamiltona týče, ten na dotaz, zda může Rosbergovi důvěřovat jen odvětil, že důvěra je velmi silné slovo a přiznal také, že nerozumí rozhodnutí komisařů FIA nepotrestat Rosberga za způsobení nehody.
Carlos Sainz po Velké ceně Miami ostře kritizoval tým Williams za chyby, kvůli kterým podle něj přišel o šanci na lepší výsledek. Nejvíc ho rozčílilo nedodržení týmových pokynů, špatná strategie a kolize s Hamiltonem těsně před cílem.
Lewis Hamilton a Ferrari poutali v Miami pozornost spíše negativně. Britův frustrovaný rádiový projev zastínil jeho výkon a otevřel otázky ohledně týmové strategie.
Spekulace o možném odchodu Maxe Verstappena z Red Bullu neutichají. Helmut Marko sice dříve nevyloučil, že by čtyřnásobný mistr světa mohl tým opustit, teď ale situaci vidí klidněji a věří, že jezdec zůstane až do roku 2026.
Lando Norris v podcastu zavzpomínal na dětství a zdůraznil, že klíčem k jeho úspěchu ve Formuli 1 byla přísná, ale podpůrná výchova s důrazem na disciplínu a hodnoty. Jeho láska k závodění začala u videoher, ale k výsledkům ho dovedla hlavně tvrdá práce a pokora.
Šéf McLarenu Andrea Stella ocenil Oscara Piastriho za mimořádnou vyzrálost a práci s pneumatikami, kterou podle něj zvládá jako ostřílený matador. Mladý Australan tak potvrzuje, že McLaren v něm našel klíčového muže pro budoucnost.
Flavio Briatore označil rezignaci Olivera Oakse za nečekanou a přiznal, že výměna Doohana za Colapinta byla nezbytná. Podle kritiků tím ale Alpine jen dál potvrzuje, že sportovní vize ustupují zákulisnímu vlivu a tlaku sponzorů, přičemž Briatore zůstává skrytým šéfem.
Soupeři McLarenu vyjádřili obavy ohledně toho, jak stáj pracuje s teplotami zadních pneumatik, což vyvolalo podezření z možného technického triku. FIA ale nyní učinila přítrž všem spekulacím a situaci definitivně uzavřela.
Carlos Sainz starší zvažuje kandidaturu na prezidenta FIA poté, co jej k tomu vyzvaly vlivné osobnosti motorsportu nespokojené se současným vedením. Mohammed Ben Sulayem čelí rostoucí kritice kvůli sérii kontroverzí a odchodů klíčových funkcionářů.
Lewis Hamilton prožil ve Ferrari napjatý víkend. Po sporné týmové režii, váhavém rozhodování a frustraci v rádiové komunikaci se rozhodl osobně uklidnit šéfa Frederica Vasseura. „Nebudu se omlouvat za to, že jsem bojovník,“ vzkázal po závodě. Vasseur jeho emoce chápe.
Argentinský jezdec Franco Colapinto nastoupí do závodního vozu Alpine už při nadcházející Velké ceně Emilia Romagna. Tým se sídlem v Enstone ho povýšil z pozice rezervního jezdce, aby nahradil Jacka Doohana, který odstartoval sezónu.
James Oakes opouští pozici šéfa týmu Alpine F1 po pouhých šesti závodech sezony 2025. Jeho nečekaný odchod naznačuje, že tým se i nadále potýká s problémy, a to jak na trati, tak v zákulisí vedení.
Lewis Hamilton v reakci na své emotivní rádiové výstupy během závodů vysvětlil, že nejde o známku frustrace, ale důkaz, že v sobě stále má vášeň a odhodlání vítězit. Podle něj právě tyto spontánní reakce ukazují, že i po letech v šampionátu mu na výsledcích záleží stejně intenzivně jako na začátku kariéry.