Nico Rosberg během tiskové konference v Monze uvedl, že na kolizi se svým týmovým kolegou není pyšný a po shlédnutí záznamu se Hamiltonovi rozhodl omluvit.
Kolize dvou hlavních rivalů ze stejné stáje, kteří patří k hlavním adeptům na titul, byla po Velké ceně Belgie velkým tématem. Po závodě Nico Rosberg trval na tom, že kolize nebyla jeho vina a označil ji za závodní incident.
Mercedes se rozhodl "přijmout disciplinární opatření" a sám Rosberg se nechal slyšet, že změnil názor. "Časem," odpověděl Němec na otázku, kdy otočil.
"Dal jsem si týden na přemýšlení a potom v pátek vše prodiskutoval s týmem. Nakonec jsem se rozhodl, že musím převzít zodpovědnost. Tým mě nemůže donutit k omluvě, rozhodně to přišlo z mé strany poté, co jsem slyšel názory ostatních a podíval se na video. Cítil jsem, že je to moje odpovědnost," přiznal.
"Nebyl jsem pyšný na to, jak závod probíhal a není to hezké slyšet na konci bučení, ale rozumím tomu. Fanoušci ujeli dlouhou cestu, aby viděli vzrušující závody a bitvu mezi mnou a Lewiem - akceptuji to a rozumím."
Zároveň však dodal, že žádné napětí mezi oběma stranami garáže neexistuje. "Celkově je mezi námi během sezóny zdravá rivalita, i v týmu. Proto jsme tam, kde jsme. Máme teď nejlepší auto a jsme nejlepším týmem, protože týmově pracujeme. Pokud to neděláte, nemůžete dominovat a naše situace je toho důkazem. Od začátku bylo zřejmé, že mezi námi nesmí dojít ke kontaktu a z tohoto úhlu pohledu se do budoucna nic nemění a zůstává to stejné," uvedl.
Co se Lewise Hamiltona týče, ten na dotaz, zda může Rosbergovi důvěřovat jen odvětil, že důvěra je velmi silné slovo a přiznal také, že nerozumí rozhodnutí komisařů FIA nepotrestat Rosberga za způsobení nehody.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.