Tak přesně tohle Fernando Alonso neřekl, ocenil všechny. Rád by v minulosti jezdil s Kubicou.
Fernando Alonso toho v F1 zažil už víc než dost. Od Minardi až k Ferrari, přes Renault a McLaren jezdil s hodně partnery. Ale když má Fernando určit, kdo z nich byl nejsilnější, začíná mít při jejich hodnocení problémy.
„To je hodně těžká otázka. Všichni byli jiní, všichni měli své silné a slabé stránky, ale všichni mě tlačili k lepším výkonům. Musel jsem naplno předvádět své dovednosti, protože byli hodně soutěživí.“
Na několik jmen si Alonso vzpomněl, ale na Lewise Hamiltona, se kterým jezdil v McLarenu v roce 2007, si nevzpomenul nijak zvlášť.
„Vzpomínám si na Jarna Trulliho, jeho kvalifikační schopnosti byli asi nejlepší, jaké jsem u mých týmových kolegů zažil. Pak tady byl Fisichella, se kterým jsem získal dva tituly pro Renault. Vždy byl po mém boku, ve všech závodech za všech podmínek, byl to skutečně všestranný jezdec. Poté přišli Massa a Räikkönen, to jsou skvělí jezdci. Není to jednoduché vybrat jednoho výjimečného týmového kolegu. Všichni mi hodně pomohli a od všech jsem se hodně naučil. Všichni měli v sobě něco zvláštního,“ dodal jezdec Ferrari.
Úvahu o spolujezdcích ukončil Alonso tím, že by byl rád, kdyby měl v minulosti možnost mít za týmového kolegu Robarta Kubicu, se kterým kamarádil od doby, kdy jezdil motokáry.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.