Tak přesně tohle Fernando Alonso neřekl, ocenil všechny. Rád by v minulosti jezdil s Kubicou.
Fernando Alonso toho v F1 zažil už víc než dost. Od Minardi až k Ferrari, přes Renault a McLaren jezdil s hodně partnery. Ale když má Fernando určit, kdo z nich byl nejsilnější, začíná mít při jejich hodnocení problémy.
„To je hodně těžká otázka. Všichni byli jiní, všichni měli své silné a slabé stránky, ale všichni mě tlačili k lepším výkonům. Musel jsem naplno předvádět své dovednosti, protože byli hodně soutěživí.“
Na několik jmen si Alonso vzpomněl, ale na Lewise Hamiltona, se kterým jezdil v McLarenu v roce 2007, si nevzpomenul nijak zvlášť.
„Vzpomínám si na Jarna Trulliho, jeho kvalifikační schopnosti byli asi nejlepší, jaké jsem u mých týmových kolegů zažil. Pak tady byl Fisichella, se kterým jsem získal dva tituly pro Renault. Vždy byl po mém boku, ve všech závodech za všech podmínek, byl to skutečně všestranný jezdec. Poté přišli Massa a Räikkönen, to jsou skvělí jezdci. Není to jednoduché vybrat jednoho výjimečného týmového kolegu. Všichni mi hodně pomohli a od všech jsem se hodně naučil. Všichni měli v sobě něco zvláštního,“ dodal jezdec Ferrari.
Úvahu o spolujezdcích ukončil Alonso tím, že by byl rád, kdyby měl v minulosti možnost mít za týmového kolegu Robarta Kubicu, se kterým kamarádil od doby, kdy jezdil motokáry.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.