Mladému britskému jezdci se po šampionátu stýská. Věří, že mu jeho výkony v DTM pomůžou při opětovném získání místa v F1.
V roce 2006 zvítězil Paul Di Resta v Eurosérii Formule 3 před mladičkým Sebastianem Vettelem, ale na rozdíl od něho neměl podporu od sponzora a byl nucen jezdit sérii DTM. V roce 2010 se mu podařilo v sérii zvítězit a zabezpečil si tak místo v týmu Force India.
Po třech sezonách stabilních výkonů se do DTM vrátil – ve Force India se rozhodli vyměnit jezdce a v ostatních týmech se pro Di Restu místo nenašlo. Přesto nepřestává věřit tomu, že se ještě do F1 vrátí.
Paul Di Resta: „Mně se F1 moc líbila, všechno mi tam přinášelo pocit uspokojení. Jsou to ty nejlepší závody na světě, elita automobilového sportu. Byl jsem rozčarován skutečností, že v ní nebudu jezdit.
Jsem přesvědčen, že všichni u mne viděli všechny kvality jezdce, nezbytné pro úspěch v F1. Ale všechno se mění, pravidla i sestavy týmů. Naneštěstí vznikla situace, ve které pro mne nezbylo místo.
Jsem ještě dostatečně mladý na to, abych myslel ještě na další šanci, a dělám vše co je v mých silách, aby se naskytla. Mnohé záleží na tom, zda jezdec přinese do týmu finance, ale já jsem tvrdě pracoval proto, aby přišla první šance, takže ani teď neztrácím naději.
Zatím je ještě brzo mluvit o mých plánech pro rok 2015 a já jsem teď plně soustředěn na mé výkony v DTM. Ale věřím, že znovu můžu dostat místo v týmu F1, víc než kdy předtím. Nezáleží to jenom na mně, ale já jsem prokazoval dobrou a stabilní formu a nepochybuju, že mi to pomůže.“
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.