Mladému britskému jezdci se po šampionátu stýská. Věří, že mu jeho výkony v DTM pomůžou při opětovném získání místa v F1.
V roce 2006 zvítězil Paul Di Resta v Eurosérii Formule 3 před mladičkým Sebastianem Vettelem, ale na rozdíl od něho neměl podporu od sponzora a byl nucen jezdit sérii DTM. V roce 2010 se mu podařilo v sérii zvítězit a zabezpečil si tak místo v týmu Force India.
Po třech sezonách stabilních výkonů se do DTM vrátil – ve Force India se rozhodli vyměnit jezdce a v ostatních týmech se pro Di Restu místo nenašlo. Přesto nepřestává věřit tomu, že se ještě do F1 vrátí.
Paul Di Resta: „Mně se F1 moc líbila, všechno mi tam přinášelo pocit uspokojení. Jsou to ty nejlepší závody na světě, elita automobilového sportu. Byl jsem rozčarován skutečností, že v ní nebudu jezdit.
Jsem přesvědčen, že všichni u mne viděli všechny kvality jezdce, nezbytné pro úspěch v F1. Ale všechno se mění, pravidla i sestavy týmů. Naneštěstí vznikla situace, ve které pro mne nezbylo místo.
Jsem ještě dostatečně mladý na to, abych myslel ještě na další šanci, a dělám vše co je v mých silách, aby se naskytla. Mnohé záleží na tom, zda jezdec přinese do týmu finance, ale já jsem tvrdě pracoval proto, aby přišla první šance, takže ani teď neztrácím naději.
Zatím je ještě brzo mluvit o mých plánech pro rok 2015 a já jsem teď plně soustředěn na mé výkony v DTM. Ale věřím, že znovu můžu dostat místo v týmu F1, víc než kdy předtím. Nezáleží to jenom na mně, ale já jsem prokazoval dobrou a stabilní formu a nepochybuju, že mi to pomůže.“
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.