Forma Julese Bianchiho naznačuje lepší kariéru pro francouzského jezdce, on přesto neočekává, že Ferrari zaklepe na jeho dveře, aby ho zavolal do Maranella už v příští sezoně.
Jules Bianchi zlehčuje fámy, že by mohl být povolán do týmu Ferrari, aby nahradil Kimiho Räikkönena. Mistr světa z roku 2007 se v letošní sezoně vrátil do italského týmu, kde zatím není úspěšný a v závodě neskončil výš, než na šestém místě. V současnosti je v pořadí jednotlivců na dvanáctém místě, s Ferrari má ale dvouletou smlouvu. Kimi naznačil, že sezona v roku by mohla být jeho poslední. To jen povzbudilo spekulace, že by mohl být nahrazen ještě dřív.
Kdyby to měla být pravda, mohl by být Jules Bianchi to pravou náhradou Kimiho, jak tomu bylo i v testech v Silverstonu. Francouzský jezdec je přesvědčen, že Ferrari a Räikkönen dodrží své slovo pro rok 2015.
„Oni mají smlouvy se svými jezdci i pro příští sezonu a nemyslím si, že se na tom něco změní,“ řekl Bianchi. „Já se musím soustředit na mou práci v Marussii a dělat ji nejlepším možným způsobem.“
Uprostřed letošní sezony může Bianchi jen doufat, že získá v budoucnosti smlouvu s týmem, se kterým bude moci pravidelně bodovat. Domnívá se, že Marussia se může stát takovým týmem.
„Já chci jezdit tam, kde můžu bojovat o body,“ tvrdí Bianchi. „Může se to stát i v tomto týmu, protože někteří lidé do něj investují, proto si myslím, že můžeme být lepší a rychlejší. Odvádíme skvělou práci i s tím, co máme právě k dispozici, s více penězi můžeme být konkurenceschopnější. Jsem jezdec Ferrari, proto by mělo být i v jejich zájmu, abych měl lepší angažmá.“
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.