Forma Julese Bianchiho naznačuje lepší kariéru pro francouzského jezdce, on přesto neočekává, že Ferrari zaklepe na jeho dveře, aby ho zavolal do Maranella už v příští sezoně.
Jules Bianchi zlehčuje fámy, že by mohl být povolán do týmu Ferrari, aby nahradil Kimiho Räikkönena. Mistr světa z roku 2007 se v letošní sezoně vrátil do italského týmu, kde zatím není úspěšný a v závodě neskončil výš, než na šestém místě. V současnosti je v pořadí jednotlivců na dvanáctém místě, s Ferrari má ale dvouletou smlouvu. Kimi naznačil, že sezona v roku by mohla být jeho poslední. To jen povzbudilo spekulace, že by mohl být nahrazen ještě dřív.
Kdyby to měla být pravda, mohl by být Jules Bianchi to pravou náhradou Kimiho, jak tomu bylo i v testech v Silverstonu. Francouzský jezdec je přesvědčen, že Ferrari a Räikkönen dodrží své slovo pro rok 2015.
„Oni mají smlouvy se svými jezdci i pro příští sezonu a nemyslím si, že se na tom něco změní,“ řekl Bianchi. „Já se musím soustředit na mou práci v Marussii a dělat ji nejlepším možným způsobem.“
Uprostřed letošní sezony může Bianchi jen doufat, že získá v budoucnosti smlouvu s týmem, se kterým bude moci pravidelně bodovat. Domnívá se, že Marussia se může stát takovým týmem.
„Já chci jezdit tam, kde můžu bojovat o body,“ tvrdí Bianchi. „Může se to stát i v tomto týmu, protože někteří lidé do něj investují, proto si myslím, že můžeme být lepší a rychlejší. Odvádíme skvělou práci i s tím, co máme právě k dispozici, s více penězi můžeme být konkurenceschopnější. Jsem jezdec Ferrari, proto by mělo být i v jejich zájmu, abych měl lepší angažmá.“
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.