Sportovní ředitel Marussie Graeme Lowdon říká, že Jules Bianchi a Max Chilton odvádějí skvělou práci, o sestavě Marussie pro příští sezonu sa ale rozhodne až v prosinci.
Letos v Monaku získal Jules Bianchi historicky první bod pro tým Marussia, zatímco Chilton je ke svému kolegovi blíž, než v loňské sezoně. Marussia je aktuálně na devátém místě v Poháru konstruktérů a Graeme Lowdon je přesvědčen, že rozhodnutí ponechat stejnou sestavu i pro tento rok přináší ovoce. „Já si myslím, že oba odvádějí skvělou práci,“ tvrdí Lowdon. „V týmu vládne dobrá atmosféra, oba jezdci se navzájem pobízí k lepším výkonům v dobrém smyslu slova – až na nehodu z Kanady. Je to poprvé, co jsme si ponechali stejné jezdce ve druhé sezoně za sebou, a zdá se, že to funguje docela dobře. Oba jezdci se stále učí. Poskytujeme jim stabilní místa, co jim v rozvoji jejich dovedností pomáhá.“ I když je Lowdon očividně spokojen, podle něho si Marussia nechává čas na rozhodnutí o sestavě pro rok 2015 až na období po sezoně.„Existuje sto a jeden různý vliv na tým a sestavu jezdců, stejně jsou ovlivňováni jezdci. Takže co se týče sestavy pro příští sezonu, tradičně si necháváme čas na rozhodnutí až do prosince. Pak uvidíme, kam se náš tým dostal. V současnosti se plně soustředíme na udržení si našeho umístění po zbytek sezony.“
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.