Felipe Massa je v novém týmu spokojen, mnohému se tam naučil. Podle něho k lepším výsledkům Williamsu podstatně přispěla výměna dodavatele pohonné jednotky.
V minulé sezoně nebyl Williams zrovna nejsilnějším týmem, letos má na svém kontě po jedenácti závodech 135 bodů. Felipe Massa (získal 40 bodů, zbytek patří Bottasovi) se domnívá, že pokrok týmu z Grove je důsledkem jeho restrukturalizace.Felipe Massa: „Prošli jsme velkou restrukturalizací. Do týmu přišli noví lidé, včetně mě. Ve Williamsu se objevilo mnoho zkušených specialistů, především Pat Symonds, který sehrál při změnách důležitou roli. Jedním z klíčových rozhodnutí byl také přechod na pohonné jednotky od Mercedesu. Výborně si svou práci odvedl také marketingový tým, který dokázal dodat týmu lepší vnější dojem. Nejdůležitější věcí je, že všichni včetně mě ví, jakým směrem se má ubírat jejich práce. To všechno přispělo k dosažení pokroku v posledních měsících.“
Na otázku, zda by něco poradil Ferrari, kdyby ho italský tým znovu povolal do svých služeb, Felipe Massa odpověděl: „Určitě ano, ale neřeknu přesně co. Nevím, zda se to někdy stane, ale když znovu přijde k tomu, že změním tým, podělím se s ním o všechny zkušenosti z Williamsu.“
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.