Dřívější manažer Michaela Schumachera, Willi Weber, čeká na novinky o jeho zdravotním stavu a zároveň kritizuje aktuální situaci v F1.
Dřívější manažer Michaela Schumacher, Willi Weber, doufá, "že o Michaelovi brzy uslyší něco pozitivního". Dle něj je červnové převezení Schumachera z kliniky ve francouzském Grenoblu, kde se od zimy zotavoval z těžké nehody na lyžích, do Švýcarska "pozitivním znakem".
Méně pozitivních slov už má Weber pro "generaci jezdců po Schumacherovi", kteří závodí v nejvyšší kategorii motorsportu. Mrzí ho, že si piloti "dnes jen ztěžují přes radio", dle Webera to dříve nebývalo. Pro německý 'Sport Bild' také řekl, že už v F1 není žádný charakter, jako bývali Schumacher, Ayrton Senna nebo Jacques Villeneuve. K tomu, že padá zájem o Formuli 1 jako takovou dle něj přispívá také vzhled dnešních monopostů a chybějící zvuk nových turbomotorů.
Dle Williho Webera je také Bernie Ecclestone se svými 83 lety jednoduše už moc starý na to, aby zastával svoji funkci. Naproti tomu, velice pragmaticky vidí soudní postih vůči Ecclestonovi v kauze jeho možného podplácení. "Již před několika měsíci jsem řekl, že se to vyřeší penězi. Tak to ve Formuli 1 chodí. Také když Ecclestone tehdy dával Gribkowskymu peníze, tak o tom moc nepřemýšlel."
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.